Castle Walls

Tjatjaaaa!!
Skola idag
hmm, nu kommer jag inte vad som hände där..
JO! Jag försov mig.. typ. Kom 25 min för sent.. trodde L skulle dampa men nej, duktig mig! ;)
Trååkig skoldag, oja.
Har typ inget att skriva, orkar inte skriva iaf. XD

Men men, nu på kvällen så fixelifixa jag lite grejer, sen ringde Emma, som ville att jag skulle komma med saker till bussen.. Sen bestämde jag mig för att följa med till stan så vi kunde prata lite mer! (:
Seen det ena ledde till det andra och jag följde med Emma & Anders till Tzatsiki! :D
Riktigt trevligt var det, ofc är jag seeeegast, men jag fick vara med när Anders köpte sin första lagliga drink på en restaturang! ;) DE NI!!

Japp nu ska jag väl sooova...
Sov morgon imorrn, men ska upp relativt tidigt och ut med hunden samt fixa mig..
Dra tidigare från skolan så jag kommer till Coop i tid, sen Coop och seen... vet jag inte. XD

Nu slänger jag in en bild från min födelsedag, OHYEEAAAH!!!
<2



xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: