Snow, hell SNOOOW!!!

TjuhuuuU!!
Idag = skola, as usual, men ingen svenska. Typ skönt? Jaaaaa!
Gick hem, packa väskan, gick ut med hunden übersnabbt, sprang till bussen, vänta på bussen...
Gick från busshållsplatsen till Crille, massa snö, myyysigt...
Tillbringade typ en halvtimme i Crilles awesome källare som dom har gjort lite förändringar i..
Fixade mig inför jobbet, slängde i mig en macka med jordnötssmör (och höll på att kvävas för det gick typ inte at svälja!!) innan vi gick assnabbt till bussen... Såklart fick vi vänta, wiie!!
Stan, crille köpte marabou och bjöd mig på en müslibar (ska givetvis betala tillbaka!), och vi slöt ett ytterst hemligt avtal, som jag kommer typ dö av, men men, I WILL MAKE IT!!!!
Sen åkte jag till jobb, böt om, kom 5 min tidigt till kassan.
Satt alltså i kassan från 16.55 - 20.30... Naaajs, speciellt när en man kom och handla för nästan 3000 kr,
SEN ville han ha typ Värmeloggar, hur många? Jo 18 st!
Medan jag stod och tänkte GUD va skönt att typ ingen jag känner handlar här...
... så kommer Andreas och Markus från min klass hahaha, blev så pinsamt att jag blev helt röd i ansiktet!
Typiskt Francy-style MHM!

Aja, sluta 20.30, bussen gick 21.15 så sega mig asmkt att byta om, sen satte jag mig i fikarummet i sisådär 20 min..
Åka buss, buss, drunkna lite i snö, skyffla snö, skyffla lite mer snö, få ont i ryggen, ut med hund, simma i snö, snö, snööö..
SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN lite facebook och bli seg på det = inte orka laga mat...
Men måste, kommer dö av hunger annars snart XD
FML!!!

xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: