Stockholm i mitt hjärta

Tjaaa, jag kanske behöver uppdatera den här bloggen?
Aja, mitt psyke har gett upp med skolan.. Vill gå hem varje dag, men stannar motvilligt kvar.
Duktig? OJA, fast måste börja skärpa mig nu... fast det är så jobbigt att skärpa sig! :(
I brist på saker att skriva (förutom att jag diska nyss... och så glad är jag, för vi får en diskmaskin snart!! HURRAAY!) så tänkte jag lägga upp lite bilder på saker jag fick när jag fyllde år! (:



Girlie stuff från Sara! :D Jag börjar gilla rosa mer och mer... man blir som man umgås, eller? ;)





Fick en sjuukt awesome tavla och ett egengjort kort av Crille & Madde! :D




Av Emma Norell fick jag en sjukt skön och mysig tröja, samt ett jätte fint armband! :D





Josse & Amanda gav mig detta halsband, dessa nagellack samt en jättefin ring som var i min jackficka när jag skulle ta kort på det... Allt levererat i en rosa, fin liten låda! ;)





Av Karruuw fick jag detta assöta halsband och en graffiti nail! :D




Present från Eve! Ett spel, vi får ta och prova det nån gång snart! ;D




Fick denna blomma och en kexchoklad från Alex.. Blomman lever fortfarande! :D



Har fått lite presenter i efterhand och så, men detta var det jag hitta när jag tänkte ta kort på sakerna!
Tusen tack för alla presenter iaf, jag är super duper nöjd!! :D ♥

xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: