Veronica Maggio..

"Natten är ung och jag ligger vaken
Jag är Lucy in the Sky, jag är högt över molnen
Ja, jag vet att hon är söt men håll tillbaka
För jag har trillat dit, jag har fallit, jag har vaknat"

En av låtarna som har gått på repeat idag!
Veronica Maggio har verkligen varit med och gjort bra låtar på senaste tiden! :D
Me like!

Hade friluftsdag idag... men eftersom ingen jag skulle gå på promenad med skulle på det idag,
så var jag hemma idag!
Ganska skönt med en day off, mitt i veckan sådär! (;
Har varit i min säng hela dagen, och ja, verkligen hela dagen!
Haha har kollat på lite resor och sånt, vi får se vad som händer! ^^
Ska nog göra mat snart... kollar på Scary movie just nu, haha länge sen man såg den filmen. ;D

Och såååklart ska jag tänka OH VA SKÖNT MED FREDAG IMORGON!!!
och så är det torsdag imorrn... nice! :(
I brist på annat att skriva, så avrundar jag nu...


xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: