12 april.

Hej!

Det blev inget igår.. och jag har ingen bra anledning tyvärr. xD
Jag gjorde dock inget speciellt. Satt bara vid datorn, tog mediciner och ja.. ;p

Idag så vaknade jag klockan 12...
och jag kom på att jag inte vaknade av att min klocka ringde vid 8. ><"
Såå jag fick ta mina mediciner vid 12 istället, och det blev komplicerat senare. xD
Menmen det gör ingenting. :)

Idag fixade vi dock i trädgården! Det blev såå mycket bättre nu (vi hade massa ruttna äpplen på trädgården och.. ja, usch!)
än va det var förut. :)
Jag vet inte vad jag ska skriva....

Jag funderar på att sälja tidningar, men jag kom på att jag inte är så bra på att prata med folk jag inte känner,
haha, så det kan bli ett liiiitet problem. xD
Nej, nu ger jag upp här!

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: