16 april.

Hej!

Jag har inte skrivit på ett tag, men det beror på att jag har mest suttit vid tvn dom senaste dagarna. xD
Sen att jag igår var på filmkväll hos Karro <3. Men dit kommer vi sen!

Jag har något på känn nu för tiden.
Det känns som att hela världen snurrar, men jag står stilla?
Jag vet inte hur jag ska kunna undgå den känslan...
Jag känner mig ensam och ja.. jag söker inte uppmärksamhet om vi säger så.
Jag tror jag drar mig ifrån dom jag var med förut...
Att jag har ändrat känslor för alla?
HUR I HELVETE SKA MAN LEVA DET HÄR LIVET?
Jag är sååå förvirrad nu, och jag antar att man faktiskt får vara det ibland.
Jag vet inte ens varför jag skriver detta. -.-
Skit samma, jag orkar inte skriva mer xD

____________________________________

Igår var jag på filmkväll hos Karro, med Madde :D <3
Vi kollade på 1408, sen Dead Silence (omg ): ) till sist Wall-E xD
Han e jätte gullig! :D:D men jag tar priset, jag skrek när vi tittade på Wall-E ><"
Liksom ofta?!?! XDD
Under tiden käkade vi mitt godis, och drack min cola ^^ sen käka vi chokladpudding med grädde :D:D <3
mumsie :3 <3

Sen runt 00 så gick vi upp och bäddade och sånt ^^
sen försökte vi sova, men det gick inte så bra -.-
Jag och Karro var typ skit trötta, sen helt plötsligt blev vi jätte pigga XD
så vi var vakna till 3 och typ pratade osammanhängande meningar och skrattade :D
jag sa btw att jag tyckte synd om Karros familj som fick höra oss skratta mitt i natten, varje halvtimme XD
Men dom hörde inget, förutom Pontus troligen xD

Sen vaknade Karro typ übertidigt xD (8 typ). och jag och Madde sov till 10 :D
när jag vakna så kollade Karro på mig HAHAHA jag bah; hehe, heej? ^^''
sedan kollade Madde och Karro på Dead silence och jag sov typ under tiden :( ehe, va snällt av mig XD
vid 13 typ så gick vi ner och käkade frukost iaf ^^
sen gick vi upp och spelade GH World tour vilket var roligt :D
men sen ville inte Karro spela de nå mer, så vi spelade något med Super smash.. brawl? XD
men jag gillade inte det, för jag vann typ aldrig, bara en gång x'D (dålig förlorare for sure!)
sen gick vi ner och gjorde smoothie och kollade på The Ring :3
den var lite läskig xD men ja, vi överlevde, iaf jag :D:D
Vid 18 så drog jag och Madde hem. (:

När min brorsa kom och hämta mig så åkte vi till Kupolen och skulle köpa en mobilladdare xD
vi köpte det, sen gick vi till Guldfynd och köpte ett örhänge till brorsan :)
jag såg btw hjärtklockor, som man har runt halsen! Jag vill ha en sån klocka :(( <3
vi drog sen till apoteket och köpte alsolsprit. ;p

Sen kom jag hem, var hemma i 5 min, sen skulle jag med pappa till Biltema XD
och vi skulle köpa en lampa till bilen, vilket inte var det lättaste, för dom hade inte den lampan vi ville ha ><
sen skulle vi köpa en vindrutetorkare......... det tog bara 19025 år, för först köpte vi en för liten,
sen köpte vi en för stor, men sen fick pappa den på plats! xD
så drog vi hem, och jag har suttit vid datorn sen dess. :)

Nej, nu ska vi ta och käka äääntligen?!
vi har grillat... woho, jag börjar tröttna på det. xD
Imorrn blire filmkväll hos Crille med; Joel, Pontus, Yanal och Karro :D yeeah ^^
hoppas Karro kommer! Annars blir jag ensam tjej D: inte för det gör något, men ah, tråkigt utan henne ju :( <3


xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: