18 april.

Tingeling!

Igår och idag har jag varit hos Crille, som mååånga tror jag är tillsammans med!
MEN vi är inte det, so now u know!

Igår:
Vi träffades 15.30 (jag, karro, crille o yanal) och gick till ica för att köpa godis.
Sen gick vi hem till crille och började titta på White chicks. XD
Yanal sa typ 3 gånger att vi borde göra en egen film som skulle heta Black chicks! HAHAHAHA XD
Aja, men sen så spelade vi GH. Haha, det var jätte kul, och jag har börjat spela på Medium nu! YÄÄÄÄ XD
Sen skulle Yanal vara tråkig och gå hem 19.50 och det var fortfarande ljust ute?!
Vi fick typ damp på han, men fortsatte spela xD

Vid 21 typ så kom crilles mamma in och frågade om vi skulle ha kvällsmat.
Det blev pizza, yeey! xD
Crille och Karro delade på en pizza, och dom hade hunnit käka upp varsin halva INNAN jag hade ätit upp en halv bit pizza (jag käkade extremt sakta haha xD).
Så jag vräkte i mig hela pizzan sen haha ^^
Vi gick sedan ner och spela lite till och Karros pappa kom och hämta henne 22.30.
Sen ringde pappa mig och fråga när han skulle hämta mig xD Jag sa 22.50, men han kom typ 23.05 haha xD
När vi kom hem så satt vi och prata lite vid köksbordet, vilket var trevligt, för vi brukar annars aldrig prata så mycket.
Sedan gick vi ut med hunden och jag gick och la mig runt 1. xD

Idag:
Jag vaknade runt 12 och låg och smsa i sängen ett tag.
Jag gick runt i huset ett tag och nära 14 så åkte jag och pappa iväg för att köpa grejer.
Först Ö&B, sen Ica Maxi xD
Vi åkte hem och lämna grejerna, sen snabbt in i bilen för pappa hade bråttom till jobbet. ;p
Han lämna av mig vid Crille, för jag, Karro och han skulle spela GH o.s.v xD
Men sen visade sig att Karro var för trött för att komma :( hon lämna mig ensam med crille XD
Men jag och Crille spelade gitarr/bas och sjöng haha xD Jätte kul! :D

Senare så såg vi på Förtrollad. Den var jätte rolig och gullig! :D
Sen spelade vi lite mer GH och då kom hans mammas kompis, som var hur social som helst ^^
Hon var rolig att prata med :) Vi spelade ett tag till innan vi skulle käka xD
Hans pappa hade grillat och vi käkade massa mat haha- xD
Det var han, jag, Nathalie, Michael, hans föräldrar och deras 2 kompisar. Så det var praktiskt taget fullt hus! xD

Efter maten så gick vi ner och spelade lite GH jag, crille och gunnar xD
Sen tittade vi alla förutom N och M på Neverwas :D
Den var otroligt bra, men jag fatta inte så mycket i början, men i slutet så fatta jag allt. ^^
Jag fick t.o.m tårar i ögonen! xD ihii :D
Sen vid typ 23.40 så skjutsade Leena och Gunnar hem mig. Vilka trevliga personer dom är ^^
Iaf så ska jag troligen till Crille imorrn igen xD
Serri, vad betyder det om en kille skämtar/är seriös med att man borde sova över?
Haha, jag är förvirrad! D:

Nej, nu ska jag ner och städa innan pappa blir galen på mig (kl 00.45 på natten haha...)

xoxo Francy

Postat av: Natalie

Det kan vara flört på kompis sätt lr flört på kärleks sätt:P Pick and choose:D


2009-04-19 @ 11:47:06
URL: http://rockpointnattie.blogg.se/
Postat av: Karro

förlåt att jag inte kunde kommer igår eller idag ):<33


2009-04-19 @ 19:52:11
Postat av: Karro

och*


2009-04-19 @ 19:53:09


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: