8 april.

Jag är inte ens i närheten av att vara aktiv.
Kanske bäst att börja blogga igen så att jag har något att göra?

Nu har jag ÄNTLIGEN lite ledigt! Påsklov ftw typ <:
Jag vill även upplysa er om att jag troligen har en blåsa i min mun som är störande.
OCH att jag antingen suger på Matte och No eller att jag har typ
världens sämsta lärare som bara råkar ha mig i två ämnen jag totalt suger i?

However, det har varit vårväder i flera dagar nu som har varit hur nice som helst! :D
men idag var det mulet och regnade runt 17 :(
och jag har suttit vid datorn hela dagen och frusit. ): inte så nice däremot!
Imorrn ska jag btw sooova! Vi får la se hur länge jag sover ;D

Ftr så har jag färgat håret! :D

(klicka på bilden)


Jag ska dock färga det igen nån gång,
för att det var ljusbrun och det blev lite grön nyans i solen (enligt mig).
Wääää, that sucks man! :(

Nej nu får det duga. Skriver väl mer imorgon ^^
I
MUST REMIND YOU: Glad påsk! :D

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: