9 april.

Hejsan alla små människor! <:

Sa ju att jag skulle uppdatera :DD
Ingen rolig uppdatering heller. ):

Igår gick jag och lade mig och jag hade lite ont på höger sida av halsen..
Sen idag när jag vakna så pang boom! Sjukling. ):
Jag har sovit typ hela dagen och tagit 2 alvedon, kollat min temp.
Vid 9.40 hade jag 37.8 och vid 14.30 hade jag 38.3 ):
Sen har jag skit ont i halsen också, så jag kan knappt svälja. =(((
HEEMSKT! Jag frös hela jävla natten också.. och jag hade ett täcke och ett till överkast på det.
Så vakna jag runt 9 och frös som en jävla inuit..
Så jag satte på mig tjocka strumpor och mjuiksbraller och sov i dom, men jag frös fortfarande. :O
Jag var hur kall som helst på kroppen, men i ansiktet var jag brinnande het (hahaha het xD ).

Menmen, min brorsa kom hem vid 12 typ och gav mig Bisolvon och min hals blev lite bättre.
Min kropp orkar knappt gå eller röra sig för jag är så jävla svag.
Sen tvätta jag händerna och torka mig på handduken OCH DET GJORDE ONT?! :O
Helt sjukt alltså... It sucks to be me, yää!

Nej, nu orkar jag inte sitt vid datorn längre, skriver typ fel jätte ofta och ja, jag har huvudvärk nu. -.-"
Wish me luck to be frisk again! :(

xoxo Francy

Postat av: Johjjon

usch då. inte kul =(


2009-04-09 @ 19:50:50
URL: http://johjjons.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: