1 augusti

Hejsan alla friska människor...
Jag vaknad för ca en halvtimme sen, med täppt näsa och halsont.
Jag frös förjävligt också. :(
Nu har jag gjort en kopp kamomill te med honung i, och känner mig redan bättre efter första klunken. :D
Te är något helt otroligt! <3

Idag ska jag till Kupolen och köpa lite hudgrejer.
Kan visa bild på det sen när jag har köpt det. :D
Jag ska nog smsa runt lite, eftersom att det är min sista dag i Borlänge för resten av veckan typ. :)
Så, får ni sms av mig så vill jag vara med er. ;D
Ska nog börja att fråga Crille eftersom vi inte har varit med varandra sen i måndags.. :/

Btw, min syrras cykel är stulen! :O
och den var låst. VEM I HELVETE GÅR RUNT MED EN BULTSAX HELA TIDEN?!?!?!
Jag har hört talas om att det finns en kille vid Tjärna ängar som gör det...
Sen sålde han cykeln vidare. -.-
Syrrans cykel var svart/gul, med smal sadel och eh... växlar... vet ej hur många.
Det gul/svarta såg ut som skarpa vågar/blixtar. :D
Så ser ni den, hör av er till mig!

Nu ska jag gå och göra mig i ordning.
Läsa Kenzas, josses, Amandas och Felicias bloggar och dricka upp mitt te. ;D

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: