10 augusti

Chachaaa!
Åååh jag har inte varit så deprimerad och lycklig på samma gång!
Detta förstör mig inifrån, men det blir ändå bra för mig på något sätt.
As usual så ska jag skriva om min dag innan jag klagar haha!

Jag vaknade ungefär vid 12, efter att ha gått och lagt mig så sent som 3 i natt.
Det tog mig nästan 3 timmar innan jag var klar och hemma hos Karin.
Haha, jag kom dit iaf, vilket var tanken. ;)
Vi började kolla på Juno och jag ääälskar den filmen haha! :D
Vi blev sugna på apelsinjuice när vi såg henne gå runt med sin stora dunke med apelsinjuice,
så vi gjorde faktiskt apelsinjuice haha! :D
Efter det började vi kolla på Shrek 3 och ja,
andra filmen är bäst, men 3e hade spårat ut.
Jag orkade inte ens bry mig om att försöka förstå, för det var för mkt som hände haha.
Vid 17.20 så åt vi mat. Köttbullar med hemmagjord potatismos!
Såå underbart gott. :D

Efter maten så gick vi hem till Crille för vi skulle se på film hemma hos honom.
Det blev senare ändrat, så vi fick gå till Madde för Crilles pappa skulle typ få besök haha.
Det var jag, Karin, Madde, Yanal och Crille där. :)
Vi skulle se på Silent hill men den var uthyrd, så vi fick se på Barnhemmet.
Jag har hört sjuukt många som har sagt att den är läskig och massa sånt -
DEN VAR INTE LÄSKIG ÖVERHUVUDTAGET!!
Man förstod typ ingenting, och ja, man kan ju inte säga att vi var så intresserade efter ett tag. ;D
När filmen var slut så gick vi alla förutom Yanal som skulle hem, hem till Crille för att se på Pans Labyrint.
HAN MED ÖGONEN PÅ EN TALLRIK ÄR LÄSKIG, OKEJ?!?!?!?!?! :(((((((((
Jag höll i Karins och Crilles händer för jag var rädd haha.
Karin släppte efter ett tag, men jag höll i Crilles hand ett tag till hihiii.
Underbart, känns som en dröm. :DDD
Efter filmen så satt vi och pratade och asgarvade i en halvtimme minst,
innan vi gick upp för att Karin och madde skulle hem.
Vi satt och lyssnade när Mikael pratade om... ja, något, jag lyssnade inte så mycket. xD
Sen ringde jag min brorsa så han skulle komma och hämta mig.
När vi alla gick ut, så gav jag alla en kram och Crille en extra lång kram.
Ville inte släppa egentligen haha. :(
Skrev det till honom senare och han svarade: Fast det var ju du som släppte taget först xD<3
Det är så sant, men jag ville innerst inne inte släppa. Gah, kärlek gör en till... jag kan inte ens förklara det.
Det känns som en lycklig deg i min hjärna just nu. :D

Imorgon blir det fotodag med kära Amanda och Josse <3
Jag vet inte vad det blir för tema, så vi får se. XD

Nu till mina känslor! (måste skriva av mig typ haha)
Jag är sjukt glad över att jag har en pojkvän, och vi har nu varit tillsammans i 2 veckor. <3
Jag är sjukt ledsen över att jag ska lämna alla mina vänner jag har känt sen 5an/7an.
Jag är sjukt trött för jag har varit på språng hela dagen.
Jag har en lycklig deg till hjärna just nu, så jag kan inte tänka riktigt klart.


Nu ska lilla lyckliga Francy med deg till hjärna sova.
Hon ska ta en liten tripp till drömmarnas värld,
och hon hoppas hon hittar svar på sina oändligt viktiga frågor!
Typ som: Gillar kaniner verkligen morötter, eller gillar dom bara färgen, och det är bara därför dom äter morötter?
Eller: Finns verkligen feér på riktigt?
Väldigt akademiska frågor, som hon verkligen måste ha svar på.
Ni kan lämna ett meddelande/kommentar efter beepet, så ringer hon upp er.

xoxo Francy



BEEEEEP!

Postat av: jossie!

hahah, du är så jävla söT!


2009-08-11 @ 12:52:50
URL: http://jjjjossue.devote.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: