11 augusti

Hejsan alla som håller med mig att lovet borde vara längre!
Idag vaknade jag och somna om cirkus 7 gånger.
Jag bestämde mig att vara vaken när jag såg att Sjunde himlen gick på tv haha.
Efter det kollade jag lite på Ellen Degeneres, innan jag blev biten av vår kära hund.
Mitt finger är lite lila/rött just nu, men är jag så dum som jag är, så är jag!
Jag klarar mig iaf, ska bara hälla lite alsolsprit över det, hoho.

Idag blir det fotodag med josse och Amandaaaa. :D
VI HAR FORTFARANDE INGEN ANING OM VAD VI SKA FOTA, så det går lite åt helvete.
Men det blir bra, bara jag träffar dom hihi. <3
Nu ska jag ta och fixa mitt hår, innan jag drar hem till josse. =)
Jag är sjukt seg, men jag är hemma hos josse innan 15 garanterat. ;)
Vad ska ni göra idag kära läsare? :D

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: