12 augusti

Hej alla som läser min blogg. :D
Ni läser ju min blogg om ni läser detta jag skriver. ;)

Idag blir det att vara med Veronica!
Men jag vet inte riktigt när, för jag väntar på ett jävla samtal från någon veterinär.
Jag vaknade vid 12 av att Veronica ringde mig, så jag väntar på att min syrra ska komma hem,
så jag kan dra hem till henne. ;D Vet inte vad vi ska göra idag, men det visar väl sig. :)
Ska dock inte sova över, för imorrn klockan 6 på morgonen åker hon till Skåne.
Så, vi får väl se hur länge jag är med henne idag.
Kvällen kanske blir ledig, who knows?
Vad ska ni göra idag? :D

Nu ska jag ta och kolla lite på Confessions of a Shopaholic. ;D
Btw; Mitt finger gör fortfarande ont, men inte lika ont som det gjorde igår!
Jävla hund! :((
Have a gr8 day, and I'll update later tonight!


xoxo Francy

Postat av: Anonym

Får jag fixa din blogg någon dag? :D


2009-08-12 @ 20:32:00
Postat av: ida svensson som du älskar

Från moi ^


2009-08-12 @ 20:32:35


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: