14 augusti

Hejsan! :D
Detta blir ett litet snabbt inlägg för jag är redan sen haha.
I natt så sov jag hemma hos josse med Amanda och Emma N. :)
Jag och Amanda tog josses säng, medan emma och josse sov i soffan, muhaha. ;D
Det var iaf sjukt roligt igår, förutom den exploderande bilen...
Jag och Amanda somnade vid halv 5, och när jag vaknade vid 11 så var Amanda borta.
Hon hade dragit hem for some reason i won't say here, men jag gick hem vid halv 12,
när jag hade pratat med Emma ett tag.
Hon sa att hon skulle väcka josse om en kvart (11.45) och jag hoppas hon gjorde det. ;D
Jag kollade på Sjunde himlen när jag kom hem, och nu har jag plattat håret och sminkat mig,
och nu ska jag dra till Crille där Karro, Madde och Karin redan är I think. xD
Vi ska kolla på skräckfilmer idag, så jag kommer nog skrika ganska mycket haha...
Men nu ska jag iaf dra. Vad ska ni göra idag? :D (SVARA NÅGON!!)

xoxo Francy

Postat av: IDAAA

JAG SKA GÖRA INGENTING!



och det suger ...


2009-08-14 @ 14:07:13
Postat av: Anonym

SUUUUUUUUUUUUUUUUUPA!!! :D:D:D:D:D


2009-08-14 @ 18:14:47
URL: http://jjjjossue.devote.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: