15 augusti

Hej alla trötta och pigga!
Jag är nog alternativ ett just nu.
Jag gick och la mig vid 2 och vaknade halv 2...
Hmm, man blir faktiskt trött av att sova för länge!
Idag är planerna att gå hem till Crille/Karin och se klart på alla filmer.
Vet inte när jag ska dit, eller  när jag blir klar haha! :D
Det visar sig väl senare. ;)

Jag ska nog börja packa idag, så jag bara har lite kvar att packa imorrn.
Vi får se hur det blir, för jag är grymt dålig på att packa - det brukar ta timmar för mig! :o
Vad ska ni göra idag då? :D
Förlåt för korta bloggar, emn jag har inte så mycket mer att skriva.
Skolan börjar på tisdag för mig, och jag är skapöigt nervös.
Jag vet inte vad jag ska ha på mig, och dom kommer nog tycka jag är konstig när jag håller på och säger mina berömda ord hela tiden: Wiiiee! Awesome! Elle va? (fått det från Emma, Josse, Amanda & Karin ;D) med mera!
Jag kommmer dööööööö. :D Nej inte alls. ;)
Nu ska jag börja packa som sagt!

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: