16 augusti

Heeejsan allihopa! :D:D
Jag somnade runt 3 och vaknade ungefär vid 12.50.
Idag blir det att packa allting, och träffa Amanda m.fl. :D <3
Det känns som att jag skriver samma saker hela tiden,
men det blir väl bättre när jag börjar skolan, för då blir inget som det var förut. ;D
Imorgon åker jag iaf till Lindesberg med alla mina grejer,
så idag är som sagt sista dagen att träffa mig.
Sorgligt tycker jag. Usch, VARFÖR SKULLE JAG FLYTTA?!
Jag dör typ. :(
Nejmen, nu måste jag börja packa om jag ska kunna träffa Amanda och dom!

Imorgon börjar skolan för alla här i Borlänge btw. ;D
Jag börjar på tisdag, det var lite bättre tycker jag haha.

xoxo Francy

Postat av: amanda

muppunge! :O<3 pluppen då :)

då kommer få det bra där borta, i know it! Vi kommer sakna dig! :O<3


2009-08-16 @ 17:02:25
URL: http://aaamandasplace.devote.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: