17 augusti

Chacha! Nej jag skoja.. D:
Jag vaknade vid halv 1 idag, woho!
Nu har jag iaf färgat håret, och det blev en färgburk kvar.......
och vi hade redan blandat den, så vi ska slänga den, hoho. :(
Idag ska jag flytta som sagt!
Tror mamma kom nu. :O (nej, hon kom inte alls)
Jag ska föna håret och sånt innan vi åker.
Hoppas ni har haft en bra första skoldag. ;)
Imorgon kommer jag dö lite, men det är lugnt, det blir bättre sen.

Nu ska jag ner och packa det sista!
Cya l8r aligator. :D:D:D

Denna mini pc skulle se snygg ut på mitt skrivbord. Mums!
Acer ONE 751H 11" RÖD från OnOff.
Pris: 4 895:-









xoxo Francy

Postat av: Ida

Skulle vilja ha en sådan där rosa EEE mini pc. Inte lixom för att mobba ut min macbook men.. (a)


2009-08-17 @ 16:05:14


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: