18 augusti - first day

Tjohohohhooh!
Jag kunde knappt sova i natt, det var faktiskt hemskt. :(
Jag slutade läsa vid 01.20 typ, och sen somna jag inte fören efter halv 3!!
Sen vaknade jag vid 04.50 coh kunde inte somna om. -.-
Till slut så somna jag väl, och jag sov typ 4 timmar om ens det.

Jag vaknade vid 7, och jag gick ner och började göra i ordning mig.
Jag började cykla vid 08.08, och jag hatar att jag ska cykla till skolan!
Jävla backar, man typ halvt dör ju. :(
Sen när jag är framme så är jag redface och sen typ jätte svettig.
Aja, jag kom iaf fram, gick till C-korridoren, och träffade Marit (min klssföreståndare).
Tydligen skulle en till kille börja i klassen, så jag var inte ensam ny. :D
Vi hade iaf info och sånt, och sedan skulle vi köra "laget runt".
Man skulle säga sitt namn och typ säga något man gör.
Jag har hamnat i en sportklass typ! D:
Killarna kör hockey och fotboll, sen vare skytte också.
Yeeey, men dom verkade snälla iaf, så det var ju asbra. :D

Resten av dagen gick bra.
Blev vän med Madde, Sara, Rebecka och Sonja.
Madde och Sonja hade skrivit till mig på BDB förut, så det var bra det. (Y)
Vi hade typ Engelska, lunch, HK, sp och sist NO.
Börjar efter 8.40 varje dag! (y)
That's like awesome. :D
Schemat är preliminärt, så det ska ändras om 2 veckor igen typ.
Jag kom hem runt 16 iaf.
Gick upp till mamma och berättade om dagen.
Jag var såå trött att jag somnade i sängen till slut haha!
Så jag vaknade typ vid 18.40 igen hmm..
Kommer ha svårt att somna i natt typ. 8)
Men ska duscha och göra Fysik läxan innan jag somnar iaf. (ja, vi fick läxa FÖRSTA SKOLDAGEN!! helt sjukt :( )

HAHAHHA, katten leker med en boll med en pingla i, och klockan är snart 22. ;)
Låter ju jätte bra.. not. :D
Aja, jag måste sätta lite fart nu!
Nicolas kommer i natt, HURRAAAAAAAAY!!!!
Fast jag kommer inte träffa honom, men iaf. Glad över att Josse och Amanda får träffa honom iaf. :)
Nu ska jag dra yeeah. :(
Hoppas ni har haft en bra dag! :D

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: