19 augusti

Hejsan!
Idag var det skola.
Jag hade typ svenska först, stavningstest! Jag dog. :(
Jag brukar ju vara duktig på att stava, men dom orden var svåra! D:
Man skulle typ stava till byggnadsingenjör (stavade ingenjör: injenör.. haha!) och massa andra konstiga ord. D:
Aja, efter det så var det So. Det var väl okej I guess.
Efter So:n var det idrott!!
Jag hade "glömt" kläder, för jag ville kolla hur dom gör före och efter gympan och sånt.
Dom typ sköljer av benen/fötterna lite efter duschen, så det är okej.
Dom hade iaf mycket fräschare duschar än vad Jax hade, det kan man lungt säga! xD
Efter gympan vare håltimme iaf. :)
Vi åt lite, och sen typ gjorde vi inget speciellt. ;D
SIsta lektionen var matte, och jag hamnade i bas gruppen med 4 fjortistjejer + 1 annan tjej, och 3 "nörd" killar.
Aja, vi fick iaf göra ett test, och jag svara på allt förutom 3 saker typ. ;p
Vi slutade 14.00 istället för 14.10 för att vissa skulle till Samlingssalen för att dom ville stå i kiosken typ.

När jag kom hem så böt jag om till mjuiksbyxor och satte mig i soffan med Fysikboken.
Jag typ kollade runt i boken ett tag inann jag blev så trött att jag sov i typ en halvtimme.
Det behövdes iaf, och jag vaknade över att min syrra ringde mig, thanks sis!
Annars skulle jag nog sova i någon timme till. :$
Jag gav mig fan på att jag skulle göra klart det, så jag gjorde klart det, men fattade inte 5an,
så jag gör inte den. (a) Liksom, jag fattar fortfarande inte vad tröghet är! XD
(man skulle ge 5 egna exempel på vad tröghet är. Jag fattade nada - JAG ÄR INTE TRÖG!! :( )
Efter det så kollade jag på tv typ, och sen vid 17 så åt jag all sallad som fanns kvar, ehe. :D
Det var nyttigt och gott! Men jag blev inte så mätt på det, så jag käkade en skål med flingor. =)

Nu har jag uppdaterat lite iaf.
Jag vill tacka alla för att ni svarar på mina sms... not! :(
Ni är sjukt osociala när jag skriver nu för tiden. xD
Jag blir ledsen i ögat, för det är nu vi ska skriva massor av sms till varandra! :|
Aja, det var min dagens klagning. :)
Jag trivs extremt bra med klassen iaf!
Haha, ganska sjukt för jag har bara varit i den i 2 dagar, men iaf. ;D

Tydligen så är Josse och Nicolas (vet ej om det är fler med) med min bror just nu!
Haha, Greg ville träffa Nico så det förklarar saken. ;)
På fredag åker han till Grekland den jäveln! :(
Jag är extremt avundsjuk MHMMM.
Men nästa år ska jag dit - OM JAG SÅ SKA GÅ DIT! (helt seriöst, jag köper en karta!!)

Nu kommer jag inte på något vettigt att skrvia, och jag tror ingen läser detta, hiuhiu.
Jag kommer nästa helg eller första helgen i september till Blge!
Jag vill till Salut haha, även fast det typ inte är så roligt där, men iaf. :)
Imorrn börjar jag 9.50, så det blir sjukt bra! 8D
Jag kan vakna vid 8 HIHIHI.

xoxo Francy

Postat av: aaa

jag var också med! :D<3 jag kan inte svara på sms, mitt kompis har gått ut :(<3


2009-08-20 @ 05:32:53
URL: http://aaamandasplace.devote.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: