2 augusti

Hej allihopa som gillar vädret ute just nu... SOOOL :D:D:D
Min högra halsmandel är större än min vänstra...
Jag har ont i halsen så jag knarkar alvedon, te och halstabletter. D:
Sen imorgon ska jag på sommarskola... och jag är halvt förkyld. :(
Nooot gr8 at all! </3

Igår var jag med amanda till typ 1 på natten.
Innan vi sa hejdå så krama vi varandra cirkus 5 gånger. XDD
Hahah, sen skrek jag lite... konstiga saker.
Typ: Akta dig för maffiakatterna! Dom har maffimöte där just nu :O
o.s.v. Hahah, sjukt roligt, ja vet inte vart jag fick allt ifrån. ;D
Sen satt jag vid datorn med en kopp te as usual,
och var social mot Emma W (y) :D
Sen vid typ 02.20 så drog jag och fixade min säng.
Jag slängde mig i sängen och försökte sova normalt. xD

Imorse ringde mamma mig vid  9!!
Hon har en tedens att ringa när jag och Natalie ligger och sover... xD
Så jag låg och halvsov när jag pratade med henne haha.
Ska ta 16 tåget iaf, så jag ska slänga mmig i duschen och börja packa.
Klockan är liksom snart 14. :o

Jag kollar just nu på kyle XY.
I love that serie. :D
Nu måste jag gå och fixa mig och sånt. ;D
Åker till Lindesberg idag för dom som inte vet det!

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: