20 augusti

Hejsan allihopa!
Idag vare skola igen då. :)
Hade sovmorgon till 9.50, vilket var skönt. ;D
Men jag blev klar med frukosten och allt vid 9.20 så jag bad mamma om skjuts,
för annars så skulle jag inte hinna i tid.
Första lektionen var matte, det gick bra iaf. :)
Efter det blev det musik.
Innan musiken så stod vi alla utanför musiksalen,
och då frågade en kille i min klass vart jag var under matten.
Jag: Jag är i basgruppen..
Han: Jahaaa. Jag trodde du också hade bytt klass!
Det är så att typ 5 st böt klass förra terminen eller ngt. xD
Den nya killen Dennis, han har också bytt klass nu. :o

På musiken så skulle vi skriva om texten till Hungry Hearts av någon artist haha..
Det gick inte så bra, men vi fick ihop 3 meningar iaf haha! :D
Sen var det lunch, svenska, språkval och sist Elevens val.
Det börjar nästa vecka, så vi fick typ svara på 3 frågor och gå på promenad haha.
Sen kom mamma och hämtade mig. :)

När jag kom hem så käkade jag sallad och tonfisk.. XD
Det var ganska gott..
Under tiden kollade jag på tv.
Sedan somnade jag på soffan, vilket inte var så bra, för nu kommer jag inte kunna sova i natt. -.-"
Jag ska försöka iaf. ;D
Nu på kvällen har jag suttit vid datorn.

Mitt liv är inte så intressant, men jag har bara varit hemma efter skolan.
Jag har inte börjat umgåtts med någon i klassen än, men det kommer jag väl snart. :)
Ska snart ta och tvätta bort sminket och allt, och fortsätta kolla på American Pie - The wedding! :D

Jag saknar verkligen Borlänge.
Jag vill till plättis, och jag vill träffa Nicolas.
Jag kan skriva det hur mycket som helst, för jag ångrar mig verkligen.
Enbart för att jag saknar att umgås med alla i Borlänge. :( <3
Jaja, jag kommer nästa helg eller första helgen i september som sagt.


Den 20 september är det högstadiefest vid Örebro haha!
Det kommer vara ett skumparty som är från 21 - 01.
Det roliga är att det är på en söndag!! XD
Det är på en söndag för att vi har typ studiedag dagen efter eller ngt. ;p
Om jag ska gå så kan jag sova hos min syrra. :)
Men vi får se, för jag vill inte exakt gå själv ehe. :(

Jag har absolut inge mer att skriva.
Ska plugga matte i helgen.
SNART ÄR DET HELG, WIIE.
Nu har jag inge mer att skriva. Typ.

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: