25 augusti

Heeejsan alla!
Dom som inte har fått sms från mig kanske tror det har hänt mig något,
men icke! Jag har bara haft lite fullt upp med skolan och så, men det är ingen ursäkt egentligen.
Jag går till skolan, kommer hem utmattad och kollar på tv tills jag ska sova.
Så ser min dag ut i kort format.

I helgen så var jag i Borlänge.
Det blev lite fest i fredags, och jag tackar alla som var med! :D
Lördagen blev dock inte så rolig, då josses mamma blev lite sur, men ingen kan klandra henne exakt.
För jag skulle också bli sur om det skulle hända mig.
Lördags kvällen tillbringades med josse och Nicolas, och vi käkade thaimat och kollade på Mamma mia! :D
På söndagen så skulle vi vara med Veronica och Amanda och vi var det.
Vi gick till Kupolen och jag köpte ett diadem haha.
Sen gick vi till josses pappa och efter det till tågstationen för jag skulle hem.
Innan jag sprang till tåget så träffade vi Karin, Emma W och deras kompis.
Roligt att träffa dom även för bara en minut haha!
Nästa gång jag kommer till Borlänge blir första helgen i september (om 2 helger alltså)

På måndagen så åkte jag till skolan as usual, och började 8.40 - 16.
Man kan lugnt säga att jag var död efter det!
Jag höll på att somna på vissa lektioner, men jag gjorde det inte som tur var. ;)
Kom hem och kollade på tv.

Idag så var det skola, och jag råkade försova mig.
Det roliga var att jag igår skrev till Karin att ajg inte har kommit försent än.
Så kommer jag försent dagen efter haha! :(
Skola från 9.10 (för mig haha) - 15.40.
Kom hem och kollade på tv as usual. ;D

Nu på kvällen så kom jag från ingenstans ihåg ett program jag hade sett när vi bodde i Tumba!
Det var dockor och sen var det en häxa utanför fönstret som skrek och skrattade.
Mamma sa att vi nog har den kasetten kvar, så imorgon ska jag försöka hitta den! ;D
Min syrra kollade upp det iaf och programmet var från 1991 och heter: Struten och Farmor och Kulan i Tornet
Det var inte rätt avsnitt jag hittade men ni kan kolla på det iaf om ni vill. :D
Nu förstår både jag och min syster varför vi är rädda för buktalardockor haha!!!! :((((((





Sedan från ingenstans kom jag ihåg att min syrra ääälskade Sailor moon när hon var liten. ;D
Och hon kom på att jag älskade Pokémon haha :$
Så man kan säga att vi hade en liten nostalgikväll framför datorn. ;D

På fredag är det skolfoto för min del OCH JAG VET INTE VAD JAG SKA HA PÅ MIG!!!
Men, med hjälp av min syrra, så kommer vi hitta på något. ;)
Nu ska jag ta och sussa, så jag börjar ändra lite dygnrytm. ;D

xoxo Francy

Postat av: Mirella

sov så gott.. :-)


2009-08-25 @ 23:55:32
URL: http://mirellas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: