26 augusti

Hejsan allihopa :D
Idag har det varit en vanlig dag i skolan, förutom att det regnade...
Så jag fick cykla i regn. Inte det bästa att göra, men det får man väl leva med i Sverige. ;D
Hade svenska, so och sedan idrott.
Sedan hade vi lunch och håltimme, och efter det matte.
Efter det cyklade jag hem as usual. ;D
Hela vägen även denna dag. :)

När jag kom hem så pratade jag lite med min syrra och sånt.
Skickade ett litet skämtsms till Crille och jag frågade om han skulle komma hit i helgen.
Han skrev att han tror det, så vi får helt enkelt se hur det blir. :)
Det jag är orolig för det är att jag inte vet vad vi ska göra under helgen isf. :O
Men det löser väl sig. ;) Det är ju inte ens riktigt klart än. :/

Nu på eftermiddagen har jag kollat på tv och tagit det lugnt.
Sedan sa mamma att jag skulle följa med och handla, så jag frågade om Nattie ville med.
Vi åkte först till SYstembolaget, sedan till Team Sportia, och sist Lidl.
Jag fick ta upp massa potatisar, och dom var inte ens fräscha. -.-
Hitta en potatis som var grön!!!! D:
Och sedan klagade mamma på att jag inte hade tagit färska, men det fanns fan inga färska. :S <--- (JAG ANVÄNDER TYP ALDRIG DEN GUBBEN XD)

Imorgon är det skola igeeen.
Usch va jobbigt egentligen. :(
Men nu ska min syrra ha datorn, och jag ska ner och plugga Fysik och Hemkunskap. ;D
Jag tror jag har blivit lite förkyld för jag har hostat mycket idag. :O
Not good, not good at all!

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: