27 augusti - en månad <3

Hej alla som läser min kära blogg ;D
Jag är just nu sjukt trött så det blir bara en "liten" update! (vi får se hur liten den blir haha)
Idag var det skola och jag började 09.50.
Sjukt skönt! :D Jag sov till typ 8 innan jag gick upp då.
Fixade mig lite och gjorde mackor och kollade på slutet av Tila Tequila A shot at Love 2.
Jag hade spelat in slutet igår för jag skulle äta sen. ;D
Jag är extremt efter, men helt sjukt att hon valde Kristy framför Bo?!
Bo älskade ju verkligen henne, och Kristy bara krossade hennes hjärta...
Usch alltså. :(((

Jag kommer inte ihåg alla lektioner vi hade, men vi hade iaf matte, sv, spanska, elevens val och något mer... Musik var det ju! :D
Slutade iaf 16, så det var sjukt drygt.
Jag kom hem och böt om till mujukisbyxor - UNDERSKATTA ALDRIG MAKTEN MED MJUKISBYXOR! 8D
Åt lite och kollade på tv... resten av kvällen haha!
Skulle plugga men det blev inte av.. Attans också!
Jag får göra ett nytt försök i helgen.

Har planerat att kolla på tv imorgon från 17.40 - 23.30 typ.
Ska kolla på några serier från Disney Channel (ja jag kollar på det! XD)
och sedan på premiären av Uppdrag prinsessa eller något. :D
Demi Lovato och Selena Gomez är huvudpersonerna iaf. :)
Det krockar tyvärr med början av Sagan om ringen!
Har aldrig sett den triologin, så tänkte se dom i helgen, eftersom dom går på tv. ;D

Idag var det btw en månad för mig och Crille! :D
Haha, det var inte bestämt, men vi båda kolla på Scary movie 3 tillsammans. ;D
Ja, såklart var han i Borlänge och jag här, men det är tanken som räknas! ^^
Vi kommenterade under hela filmen haha.
Scary movie är sjuka filmer alltså. XD

Imorgon har jag skolfoto btw!
Jag är sjukligt nervös, så jag måste nog sova nu, så jag inte ser ut som en zombie imorrn. D:
Hoppas ni har haft en bra dag idag iaf, och att ni får en jätte bra helg. :D <3

xoxo Francy

Postat av: mabi

Fin blogg :)


2009-08-28 @ 15:38:15
Postat av: Karro

Grattis till dig å Crille :D<3

Saknar dejj<3


2009-08-30 @ 08:12:57


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: