28 - 30 augusti

Hejsan!
Sorry för vääääääldigt dålig uppdatering.
I fredags blev det bara tv, likaså igår, och idag blev det bara data, men ändå hann jag inte blogga fören nu.
Ganska sjukt egentligen!

28 augusti
Aja, fredag var det ja.
Det var skolfoto, och jag hoppas det blev bra. xD
Jag gjorde peace tecknet medan hela min arm var nere.
Jag stod längst till vänster, så jag hoppas min hand syns. ;D
Cyklade hem och var glad över att det var helg.
Crille kom inte i helgen, antagligen för att han inte vågade,
eller för att han skulle tycka det var tråkigt att åka själv.
Kollade på typ Uppdrag Prinsessa, den var bra. :D
Sen tänkte jag efter som att jag aldrig har sett Sagan om ringen,
att jag borde se på den. ;D
Jag ångrar mig faktiskt nu att ajg inte har sett dom filmerna tidigare!
Just nu håller jag på att se sista filmen.
Den verkar sjukt bra, men det är ungefär 2 timmar kvar, så det är mycket kvar att se. ;D
Tyvärr så verkar tv3 älska reklam, så det är lite synd, men men.

29 augusti
Lördagen tillbringades vid tvn igen.
Spelade in en film som heter Inte ett pip.
Jason Dolley och Michael Musso har huvudrollerna. ;D
Jason är han ifrån Cory i Vita huset (Disney channel) och Michael är ofc från Hannah Montana som Oliver. :D
Jag har dock inte sett den än, men ser den väl när jag har tid över. ^^
Såg på Sagan om ringen 2 också. :D

30 augusti
Idag så har jag varit datanörd hela dagen!
Vaknad vid typ 8 av att det var stekhett i rummet.
Vaknade och somnade om ganska många gånger, innan jag tvingade mig upp vid 11.
Satte mig lite vid datorn innan det blev att äta frukost.
Idag har hela dagen tillbringats vid Facebook och spelat Goobox, Farmville och Sorority Life. ;D
I farmville så har jag kommit till typ.. level 5 tror jag. xD
Och level 9 i Sorority Life, och level 7 i Goobox. :D
Just nu kollar jag på sista filmen av Sagan om ringen 3 - Konungens återkomst som sagt.
Den är sjukt bra. :DDD
Jag har lärt mig att en Olifant är som en mammutt, fast större.
och DET är läskigt! D:

Imorgon är det skola, men vi får se hur det blir.
För jag frös sjukt mycket för en timme sedan, sen har jag hostat och så...
I skolan har dom satt upp lappar att om man känner sig sjuk så ska man stanna hemma,
så man inte smittar andra. xD
Men vi får helt enkelt se imorgon hur det blir. :)
Går jag till skolan så slutar jag 16 - PÅ EN MÅNDAG!! D:
Helt sjukt egentligen. :(

Nu har jag uppdaterat lite iaf. :D
SKa försöka bli mer aktivare, men nu har ju skolan börjat och allt.
Nästa helg blir det Borlänge, yey! :D
Då får jag även träffa pappa och Greg som har varit i Grekland. :) <3
Inte en lycklig resa exakt...
Greg hade blivit påkörd av en bil i sidan, när han skulle svänga vänster och bilen skulle köra om honom.
Enbart kusinen som skadade foten lite.
Sedan blev pappa överkörd av en motorcykel - på foten!
Som tur är så klara han sig med lindriga skador, med bara ont i foten som är lite svullen...
Ska bli skönt att få träffa dom igen iaf. :) <3

Detta har tagit tid att skriva för jag har enbart skrivit under dom 5 minuter korta reklamerna!
Jag är sjukt trött, men måste vänta tills filmen är slut tills jag får sova. xD
Det dröjer inte länge till, filmen är slut om ganska exakt en timme. :)
Hoppas ni har haft en bra helg, och att ni kommer ha en bra vecka! :D

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: