3 augusti

Chacha!
TiiepFffrancy här dåew.
Idag har jag....
nej jag ska inte tortera er längre. :D
Idag har jag varit på somarskola.
Konstigt nog så var det roligt. :o
Kanske för att läraren där var jätte bra!
Den bästa jag någonsin har haft i think. xD
Träffade även 2 tjejer där, varav ena heter Anna. :)

Efter sommarskolan så var jag lite med Anna.
Hon skulle visa mig hur man tar sig till/från skolan. ;D
Hon frågade mig allllt om Jax och om mitt liv.
Haha, det var en trevlig pratstund.
Senare så gick vi hem till hennes kompis Nathalie.
Vi gick sedan hem till mig för att jag skulle dom visa hur jag bodde.
Ni skulle sett deras miner! Obeskrivligt. ;D
Speciellt när dom såg badrummet, hoho!
Fast jag blev likadan när jag såg huset första gången haha. ;)

Nu har jag ätit korv med bröd eller bröd med korv som vissa säger haha.
Jag har varit duktig_flicka_95 och hjälp till att målat staketet. :D
Jag ska få 300 kr för det, och det är roligt att måla så man tackar ju inte precis nej. ;)
Nu ska vi åka ner och kolla på en cykel till mig, wiie!
Hoppas ni har haft en bra dag, för det har jag. :D
Nu är jag itne lika nervös inför sommarskolan, för första dagen är avklarad!
Bara 4 dagar kvar.
Btw; Idag är det en vecka <3

xoxo Francy

Postat av: amanda :)

grattis till en vecka! :)<3

åh, jag är så glad för din skull! Verkar som om allt kommer bli bra där trots allt, vilken jävla lättnad! Jag älskar dig! :)<3


2009-08-03 @ 17:39:44
URL: http://aaamandasplace.devote.se/
Postat av: cecilie ♥

ny video i bloggen där jag sjunger (: kika gärna in och säg vad du tycker! ♥


2009-08-03 @ 18:26:25
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: JOSS

MÄH, och så kommer vi och har gått på klacken i 4 månader och har inte vänner än XD :*<3


2009-08-03 @ 19:33:48
URL: http://jjjjossue.devote.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: