31 augusti

Tjenare! :D
Skola idag då.
Försökte låtsas vara sjuk, meen det hjälpte inte!
Så fick pallra mig ivåg till skolan även fast jag var sjukt grinig o.s.v. xD
So förta lektionen. Vi pratar om Första världskriget.
Väldigt intressant faktiskt. :D
Sedan hade vi Eng, inget spec.
Efter det så hade vi IDROTTTTTTTT!!
Hatar det, helt seriöst. Dom tar död på mig här!
Jag saknar jax så inåt helvete, för jag behövde bara springa lite för att Johan skulle bli nöjd.
Idag var det kondis test. Man skulle springa 2,5an 2 gånger = 5 km.
Gick/joggade första varvet och var helt död efter det.
Så jag sprang lite in på andra varvet, innan jag sprang in till skogen och gömde mig hehehe. (a)
That is Franscesca style! 8D
Var ute i skogen typ en halvtimme, innan jag såg Madde, Sara och Sonja, så jag tog dom sällskap biten till skolan.
Tur att dom inte frågade vad jag gjorde i skogen, men dom anade nog iaf. ;D
Sen var det lunch och efter det språkval.
Suck, har aldrig tyckt så illa om spanska som nu för tiden. Det är hemskt! :(
Efter det så hade vi No, det var roligt, för vi hade Biologi, och vi fick se på riktiga hjärnor D:
Sjukt läskigt. :((((
Sista lektionen var slöjd, och jag satt och stirra i väggen i typ en halvtimme innan läraren kom till mig.
Kom fram till att jag skulle göra ett projektarbete.
Ska sticka en filt! 7x6 rutor, alla olika (ska försöka) färger. :D
Sedan ska jag KANSKE virka en kant runt hela filten. ;)

Kom hem helt död, och somnade i soffan till typ 18, då HIMYM började på 6an från avsnitt 1! :D
Kollade på det, och sen tittade jag på tv tills mamma och Lollo kom hem, och dom sa att vi skulle ut och äta pizza.
Igår hamburgare - idag pizza? Hmm, not good!
Aja, gott var det iaf. :D
När vi kom hem därifrån så började jag plugga/kolla på Legally blonde 2. ;D
Blev klar med fysiken iaf (gissade på dom flesta frågorna haha!)
Nu har jag typ 2 frågor på Hemkunskapen kvar, men jag fattar dom inte, så jag får väl hjälp imorrn. :)
Jag duschade också, och nu har klockan 1 och jag sover inte.
Ska upp och sova nu, för jag orkar absolut ingenting just nu haha!

Ha en bra månad btw! Nu har september kommit och hösten börjar komma allt närmare...
Längtar tills i helgen, hihi. Borlänge i mitt hjärta säger jag bara! D: <3333
Jag har btw kommit på att jag ska skriva en livs bikt. ;D
En bikt om mitt liv alltså haha!
Ska skriva om allt dåligt jag har gjort och som har hänt mig, så det lär bli ganska långt ehe.
SKa dock inte skriva den här. :D Den ska skrivas för hand, och gömmas för omvärlden.
NU ska jag sova!

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: