4 augusti

Hej allihopa :D
Idag orkar jag inte heller blogga, men jag gör det såklart iallafall. ;)
Idag har jag varit på sommarskolan igen.
Jag fick hålla på med ett spel med multiplikation och lite algebra...
Sen imorse hade jag så ont i halsen att jag inte kunde äta!
Det verkar bara bli värre och värre, men nu har jag tagit 4 alvedon idag,
och jag har inte ont i halsen just nu, så jag hoppas det går över snart.

När jag fick skjuts hem så hade mamma köpt massor av saker till mig.
Thanks mum! Ska visa bild på det snart. :D
Hon tvingade mig att äta och sedan vila, så jag la mig i soffan och slötittade på tv enda tills jag somnade.
Sov sedan i 2 timmar, vilket jag verkligen behövde eftersom att jag har gått och lagt mig
så jävla sent varje natt så det är nog därför jag blev sjuk nu..
Vi åt lite runt 16 och nu sitter jag vid datorn.
Veronica har sagt att hon skulle komma hem den 1 augusti,
men jag och Nathalie A får inte tag i henne. :o
Jag börjar seriöst bli rädd, för jag har drömt en sjukt konstig och läskig dröm om Veronica nu i sommar...
Vill inte berätta exakt vad, men jag hoppas det dröjer minst 70 år till innan det slår in!


______________________________________________________


Näsdroppar, hostmedicin, 2 böcker och halstabletter. (y)



Närbild på böckerna.
Före och efter Bella verkar sjukt bra! :D





Jag ser väl inte såå sjuk ut? XD 




Jag har fått massor av vykort som jag kan skicka till folk.
Vem vill ha min nya adress säg till! ;D




Nu ska jag ta det lugnt resten av dagen.
Vem vet vad som händer?
I have no idea!

xoxo Francy

Postat av: amanda :)

jag vill ha din nya adress :D<333


2009-08-04 @ 19:49:59
URL: http://aaamandasplace.devote.se/
Postat av: Natalie

Veronica e nog i Borlänge. Tror jag såg henne igår på kupolen om jag inte såg fel förstås;P


2009-08-04 @ 22:06:13
URL: http://rockpointnattie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: