5 augusti

Hejsan alla borlängebor och alla som bor någon annanstans. :D
Jag uppdaterar en gång om dagen som ni ser.
Jag är tyvärr för trött för att uppdatera direkt efter skolan,
men om ni verkligen vill ha uppdatering då, så lämna en kommentar!

Nu är tredje dagen i sommarskolan avklarad.
Idag cyklade jag faktiskt till skolan. ;D
Ja, jag var inte speciellt snygg efter det om man säger så...
Men nu har jag höjt sadeln, så jag hoppas det blir lite lättare att cykla imorrn!
Jag tog sällskap med Anna, som är min första vän här i Lindesberg. :D
Jag ska förresten börja i 9G!
Jag som alltid har gått i B eller C, nu ska jag gå i G!!
Det roliga är att mamma också gick i 9G. ;D
Detta är ödet haha!

När jag kom hem från skolan så var det tänkt att jag skulle måla staketet haha...
Det blev inte mycket målande för mig idag.
Inget alls faktiskt. ;p
Imorrn då jävlar ska jag måla så det stänker om det!
Jag vill ha dom 300 kronorna. XD

Nu på eftermiddagen så satt jag vid datorn och tvn och slappade.
Det var sååå sjukt varmt ute så det inte var sant.
Herrejösses. :(
Sen på kvällen åkte vi till Nostalgibyn...
Dom hade gamla bilar/motorcyklar från 60 talet eller något haha.
Sen hade dom en gammal pub, handel, bio/café och ja massa mer från 50-60 talet. XD
Tog massor av kort som jag ska ladda upp snart. :)

På fredag kväll kommer jag till Borlänge igen!
Sen på lördag fyller Crille 15 år <3
Så vi ska åka till ICE och spela Lasergame, yeey. :D
Det blir jag, Crille, Yanal, Karro, Madde, Josse och Amanda! ;D
Det blir säkert skit kul haha. :3

Nu ska jag avsluta med lite bilder och sedan gå och göra mig i ordning för sängen haha. ;D
Klicka på dom små bilderna för att se större format btw. :)

_____________________________________

Dagens outfit haha. ;D



(Klicka på bilden)

Blått linne - Ellos
Tjocktröja - Simple Plan
Chinos liknande byxor - Ellos
Rosa/lila skor - ingen aning. XD
Armband - FRIDA



Ett hus som hade brunnit upp.




And I walk in fields of gold...
Blev sjukt nöjd med bilden! :D





Natuuur




Detta var gamla Konsum på typ 60 talet.. haha. XD




En gammal bar/pub :D




En gammal söt tv. :DDD




En jätte cool gammal, snygg tv hahah XD




Dom hade satt in en docka i en gammal telefonkiosk. :o




Detta kära barn är kondomer...
Som en gång i tiden bara kostade max 5 kr HAHA XDD




Närbild på en kondom förpackning, lol... xD
Den var extra tunn. XD




Sen fika vi där också!
Jag vet, jag borde inte äta sånt, för jag är på dieeet.
Men jag ska ändå cykla bort dom imorrn och på f redag, så det gör inget.. haha. ;D




Detta ska jag ha på min vägg snart. :D
Kommer bli gaalet snyggt kan jag lova! ;D





Vi avslutar denna dag med en bild på min sötis. <3




Sov gott och dröm söta drömmar!
Imorgon blir den en ny dag, med nya möjligheter.


xoxo Francy

Postat av: joss är bäst!

jag älskar att läsa din blogg, blogga varje dag vettja! :D<3


2009-08-05 @ 23:16:59
URL: http://jjjjossue.devote.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: