6 augusti

Hejsan alla solare. ;D
Det har varit strålande väder i 2 dagar nu, och jag hoppas alla tar chansen att sola. :D
Idag var det näst sista dagen för sommarskolan,
och ja, jag övade på uppställningar och sånt.
Jag kom hem och sen åkte vi till en golkfklubb för att enbart äta mat där,
för det var riktig god mat. And it was!
Sjuukt snygga killar där också, nomnom.

När jag kom hem så satt jag vid datorn och kollade på alla 42 st som hade laddat upp bilder på bdb.
Sedan tog jag mig i kragen och gick ut och började måla!
Jag säger bara att myggorna käkade mig. :(
Sen kom mamma med myggsprej och allt blev genast bättre. ;D
Man kan ju tänka som Mattias sa här om dagen: Myggorna slutar bitas när det inte finns nå blod kvar. ;D
Hahaha, men jag gjorde ca 52 spjälor och massa annat också. :)
Nu ska vi ner på stan och kolla något som är där med bilar!
Hoppas det blir någorlunda roligt haha. ;)


________________________________________


Detta såg jag på en toalett i skolan idag.
Handlar om att någon blir behandlad som ett ruttet äpple.
Bad style! :(







Detta citat är så sant!






Imorrn kommer jag till Borlänge, yeey! :D<3

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: