7 augusti

Hej allihopa!
Förlåååååååååååååååååååt så mcyket för att jag inte har uppdaterat alls igår!
Skriver att det är 7 augusti, för denna blogg ska såklart handla om igår. ;)


Allt började med att vaknade klockan 8, och somna om till 9.
Innan jag vakna vid 9 så drömde jag en mardröm. :(
Jag drömde om att jag var på typ en "kryssning" med min syrra och mamma.
Vi var i våran hytt och det fanns ett sjukt konstigt skepp bredvid vårat skepp,
som var alldeles svart och där var alla kändisar.
Jag sa till min syrra att E.M.D var där, så hon borde hoppa över och gå dit. ;D
Haha, sen vet jag inte vad som hände, men det andra svarta, blänkade, konstigt formade skeppet
drogs ner sjukt mycket under vatten, sen gick någon lina av, så det studsade flera meter upp i luften
och skulle landa på just våran sida av båten.
Jag vände mig från fönstret och hukade och höll händerna för huvudet och väntade på nedslaget.
I verkligheten så hörde jag konstig nog att jag andades jätte fort,
och jag hörde mamma komma in genom dörren och väcka mig.
Jag trodde jag skulle se mitt liv passera i revy, men tur var väl det att det inte hände!
Det var iaf jätte läskigt, och jag gillar inte såna drömmar. :(

Jag gjorde mig i ordning på en halvtimme; plattade håret, åt frukost, satte på mig kläder o.s.v.
Vid ungefär 9.40 åkte jag till min och Annas mötesplats,
och hon kom exakt då jag kom fram: vi har typ telepati haha! ;D
Vi cyklade en annan väg till skolan, but as usual så var jag sjukt svettig när jag kom fram. -.-"
Matte i mindre än 1,5 timmar, sen drog jag hem och sa hejdå till Anna. :)
Väl hemma så satt jag vid tvn och målade naglarna och tog det lugnt. ;D
Sedan ungefär vid 15 så åt vi lite, innan vi åkte för jag skulle hinna med tåget.

Tåget var försenat till 16.35, så jag satt där och smsa med folk och lyssnade på musik.
När tåget kom så lyssnade jag på Kent hela resan, medan min killer headache dödade mig. :(
Jag kom iaf fram 18.30 och min bror hämtade mig.
Jag lämnade av allt, fixade mig lite till, innan jag drog till Kupolen för att träffa Karro och Madde. :D
Vi sprang runt som yra höns, för vi hade bara en timme på oss att köpa presenter till Crille. ;)
Haha, Karro köpte en gigantiskt stor penna + en godisask. ;D
Jag köpte 3 t-shirtar och madde köpte skumgodis, bamse godis, risen och en BAMSEPÅSE!!!!!!!! :DDD
Den var sjukt söt haha, tänkte nästan sno den. :(
Vid 20.45 gick jag iaf hem, för att äta och sedan träffa Amanda. :DD

Jag och amanda gick runt lite i borlänge (inte i hela borlänge ofc hahaa!) och pratade.
Ville fan slå massor av folk efter allt hon berättade.
Gooosh, i hate those kids!
Vi hamnade till slut vid trappan vid Ica kvantum och satt där i ca 40 min innan vi knallade vidare till Jax.
Jag skickade sms till Crille exakt 00.00, och jag var den första som grattade honom. ;)
Haha, han var faktiskt den förste som grattade mig när jag fyllde år, så nu är det jämnt! :D
Efter mycket smsande så bestämde vi att alla skulle hem till honom runt 14 och sedan vara där till typ 16 för att sedan dra till ICE för att spela Lasergame!! :D:D
Har inte spelat det sen förra året i februari, så det kommer bli kul!

Nu har ni fått en låång beskrivning av min dag,
men den har varit otroligt bra och jag tackar alla som var med i den! :D <333
Nu ska jag ta och sova lite, för klockan är snart 2 och jag ska upp vid 11 för att duscha imorgon - hoppas jag.
Man vet aldrig med en sjusovare som jag! ;D

xoxo Francy

Postat av: Leia

Hej!



Allt bra? =)


2009-08-08 @ 19:53:25
URL: http://leiabloggar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: