8 och 9 augusti

HEEEEEJSAN, JAG LEVER JUST SO YOU KNOW!!!
Jag har varit uuuurusel att blogga dom senaste dagarna - som alltid så säger jag förlåt haha!
Jag ska därför skriva om 2 dagar i ett inlägg.
Så jag börjar berätta om den:

8 augusti - Crilles födelsedag.

Jag vaknade vid 11 för att vi alla skulle vara hemma hos crille klockan 14.
Jag duschade o.s.v och slog in tröjorna jag hade köpt.
Runt halv 2 kom Amanda hem till mig, och vi började gå 13.50 haha...
Vi hittade josse på vägen, och vi tog sällskap den lilla biten kvar till Crilels hus.
När vi väl kom dit så väntade vi på att Yanal skulle komma, för han var lite sen (även vi haha),
men som man säger: Fint folk kommer alltid sent. ;)
När Yanal äntligen kom så började vi kolla på en skräckfilm: Fingerprints.
Ja, jag tror jag skrämde alla med mitt skrik!
Som amanda skrev i sin blogg: jag kan konsten att skrika. ;D
Den var sevärd, fast slutet vart heelt sjukt.
Först trodde man jaha, okej det slutar så, det är väl bra.
Sen blev slutet helt fail haha!

Efter filmen så åkte vi till ICE tack vare Crilles mamma och Amandas pappa, thank you!
Vi spelade 3 spel 15 min vardera. Minst sagt svettigt blev det!
Jag kom iaf 2a,3a och 4a. ;D Ganska stolt över mig själv mohaha. 8)
När vi hade spelat klart var alla svettiga, så dom flesta ville hem och byta kläder.
Jag åkte med Amanda och josse, så Amandas pappa släppte av mig hos Crille,
för jag orkade inte gå hemifrån sen efter jag hade duschat och sånt.
Så jag fick stinka lite istället haha. :(
Väl där visade det sig att både Karro och Madde hade åkt hem för att byta kläder!
Ja, Madde bor högst 100 m ifrån Crille, så det var inte alls långt. XDD
Yanal, jag och Crille gick ner till källaren och kolla lite på en 3D film, men glasögonen funkade inte alls,
så vi började kolla på Ghost rider haha!
Sedan kom Madde och Karro tillbaka, sen skrev Amanda till Yanal att dom inte kommer för att dom inte kunde ordna skjuts,
och dom orkade inte gå från stan så dom kom inte.
Men det blev ingen (förlåt Amanda och josse!!) större förlust, för dom kände inte Crille så bra iaf,
men det var sjukt roligt att spela Lasergame med dom haha! :D

Yanal gick vid 20 och efter det kollade vi klart på Ghost rider.
Karro drog vid halv 12 och jag, Crille och Madde följde med henne ut.
Det slutade med att vi var ute och pratade och skrattade.
Haha, det kunde inte bli ett bättre slut på en sjukt bra dag!
Jag fick skjuts hem av Crilles mamma, och jag tackar för det, för jag skulle inte fått gått hem haha. ;D
Direkt när jag kom hem så gick jag och lade mig och sov en välbehövd sömn.

________________________________________


9 augusti - Veronica all the day!


Idag har jag avrit med Veronica hela dagen.
Dagen började med att jag vaknade vid 10 och lyssnade på musik till 11, då jag äntligen gick upp.
Jag åt lite frukost och var totalt seg, och började göra mig i ordning.
Vid halv 1 var jag hemma hos Veronica, och hon berättade om hur roligt hon hade det i Ryssland.
Tbh, så verkade hon haft sjuukt roligt där och hon sa hela tiden att hon måste ta med sig någon nästa år.
Jag tror hon syftade på mig eller Nathalie haha!
Hon har iaf klippt av en dec av sitt hår, och hon hade färgat det brunt, som nu ser...
Blont/liite grått ut. Jag tyckte hon passade i blont hår, men det är ju hennes val. ;)

Vid ungefär halv 2 så började vi gå emot Kupolen.
Vi gick runt i VM, GT, H&M, Stadium o.s.v.
Sedan köpte vi en varsin mjukglass och gick till OnOff och kollade på datorer och telefoner.
När jag var där såg jag Heroes vol. 2 och jag doog!
DOM HAR INTE VISAT DET PÅ KANAL 4 ÄN!!!
Bara på typ Canal + men vi har ju inte det, så har inte kunnat sett på det. :(
Nästa månad så är den förhoppningsvis min, MOHAHAHA.
350 kostar den, men jag älskar Heroes, so i want it sooo bad!
Efter det så gick vi till Willys, och sedan hem till Veronica igen för att se på film.

Vi skulle se på Confessions of a shopaholic i hennes källare, men den funkade inte på datorn,
så vi gick till vardagsrummet istället.
Den var sjuukt bra, så jag var tvungen att låna den vilket jag gjorde. ;)
Efter den så kollade vi på slutet av Råttatouille och den var sjuukt sööt. 8DD
Sedan började vi kolla på Mama's boy.
Han bodde hos sin mamma och han var 29 år D:
Den var lite rolig, men mest störande. Man ville skrika SKAFFA EGEN LÄGENHET när man kom på att det var en film... xD
Helt plötsligt så såg vi att Casanova gick på tv så vi kollade på den med. ;D
Pappa ringde mig typ vid 22 och jag sa att jag kommer snart.
Sen ringde han vid 22.45 och jag sa att jag kommer vid 23 då Mama's boy skulle vara slut (vi växlade mellan Casanova och Mama's boy).
Haha, jag kom hem 23.50. Men innan dess så hann vi se slutet på Mama's boy, Casanova och se början av John Tucker must die. JAG SKA HYRA/LADDA NER DEN FILMEN.
Den verkar skit rolig. :DDDD

Nu har jag gett er en rejäl uppdatering. ;)
Imorgon/idag (måndag) ska jag vara med Karin! :D
Länge sen vi sågs sist, minst 2 veckor sen,
så vi får se vad som händer imorrn. :)
tisdag är det fotodag med Amanda och Josse <3
onsdag skulle jag vara med Veronica om hon inte är i Skåne då. :o
torsdag skulle jag käka på grekisk restaurang med Josse och Amanda,
det skulle vara roligt med filmkväll och övernattning då också? :D
Kankse hos Louise om hon kan då? ;)
We'll se what's gonna happend!

Fredag, lördag och söndag vet jag inte vad som kommer att hända.
Jag ska iaf packa under den här veckan, så imorrn måste jag skaffa lådor!
Om en vecka börjar vi skolan.
How depressing!
I wish summer would last forever,
then I wouldn't leave you all,
and we could do whatever we wanted to do!


Mina två favorit låtar just nu:
Kent - Cowboys
Kent - LSD, någon?

Cowboys:
Hon vinkar genom ett fönster
Hennes mun är som ett sår
så går hjärtat mitt sönder
Det har varit ett ensamt år
Jag ska aldrig ignorera dig igen
Jag ska aldrig nånsin glömma hur det känns



LSD, någon?:
Ingen kommer hit
För att återvända
Man tänker på sig själv först
Ingen annan
En enkel regel

Cirkeln sluts igen
Vid ringen på centralen
I den stora stygga stan, åh
ingen annanstans
Kan man vara ensam
Som just här

Kent is pure love.
Awesomeness.
<3


xoxo Francy

Postat av: amanda :)

det funkar francis! :O<3 skitbra dessutom!



Registrera dig på- http://www.woopa.se/?ref=aoooo - och tjäna pengar på nolltid! :) stötta mig? (A)


2009-08-10 @ 15:21:28
URL: http://aaamandasplace.devote.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: