Amanda is best, no doubt about it!

Idag/ikväll har jag varit med världens bästa Amanda. :DDD <3
Vi har mest gått runt och snackat haha.
Vi drog till stan runt 18.20 sen skjutsade Amandas pappa hem oss för vi skulle typ äta.
Amanda käkade grillat och jag tacos. Mums! :D
Sedan kom Amanda hem till mig igen vid typ 21 och då gick vi först till bananbacken, sen gick vi till typ Tångringskolan.
Efter det så gick vi runt på stan, och det var en kille som åkte fram och tillbaka på Hagavägen med
låten Pussycat dolls - beep på ganska hög volym.
Han åkte själv, och stirrade på mig och Amanda... Ganska creepy. D:
Sen träffade vi även Jenna och Jonna. Lite småkul.. :D
Sen drog vi till BK och sen gick vi tillbaka... haha.
Vi gick förbi donken också, innan vi drog hem till mig där vi är just nu. =)
Så man kan säga kort sagt att vi har gått ganska mycket idag, haha!

Imorgon åker jag till mamma i en vecka...
Kommer sakna er alla. :(( <3
Ska ta 14 eller 16 tåget (kom ihåg det Francy!!!)
Uppdaterar när jag vaknar, och sen när jag har kommit fram/på kvällen.
Sen på måndag är det sommarskola (kommer alla ihåg det nu? Tror jag har skrivit det x antal gånger. D: )
och jag är nervöööös.. Matte är inte min starka sida. XD
Men som tur är kommer jag träffa jämnställda elever, vars matte inte är deras starka sida heller! ;D

Nu ska jag vara social med Amanda, och vem vet vad vi hittar på? ;D
Hoppas ni alla har haft en bra kväll, för det har jag iaf haft. :D <3

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: