Dagens outfit

Haha, en bild mitt i natten skulle väl inte skada. :D



Randig tjocktröja - Ellos
Prickigt linne - Ellos
Byxliknande chinos - Ellos
Väska - H&M (syrrans)
Armband - TopShop (syrrans)


Nu har jag kollat josses och amandas blogg.
Josse är verkligen dålig på att uppdatera,
även jag haha. :(
Amanda är nog bäst av oss alla 3 haha!
Jag ska nu ner och dricka lite vatten innan jag ska försöka sova med Kent i öronen as usual.


Hur ska jag överleva utan dig?
Utan alla mina vänner här?
Min vänskapskrets jag har byggt upp sedan 5an till 8an...
Detta är den svåraste flytten jag någonsin har genomfört.
Jag kommer sakna er sjukt mycket, och jag kan säga det en miljon gånger till!
Jag kommer sakna er.Jag kommer sakna er.Jag kommer sakna er.Jag kommer sakna er.
Jag älskar er alla, och jag kommer aldrig någonsin glömma er. Aldrig.








Skriv 20 personer som betyder något för dig.
Kopiera och lägg in på din bdb annars kommer din bästa vän överge dig.

Natalie Katapodis
Greg Katapodis
Kristina Katapodis
Jannis Katapodis
Amanda Olesen
Josefine Gustafsson
Louise Friberg
Christoffer Höglund
Karolin Pursche
Madeleine Engborg
Isabella Gärds
Yanal Albatroukh
Veronica Avergren
Karin Hult
Ida Svensson
Johanna Velin
Marzena Wisniewska
Georgiana Kastrouni

Emma Norell
Linda Stenback


Jag älskar er alla, och det finns fortfarande sjukt många fler jag älskar!!! <3


xoxo Francy


Postat av: amanda :)

jag är bäst på att uppdatera, muhähäh! ;D<3

jag kommer sakna dig! SÅÅ JÄÄVLA MYYCKET!!!!! <3333333 jag älskar dig!


2009-08-10 @ 12:27:29
URL: http://aaamandasplace.devote.se/
Postat av: ida svensson som du älskar

ÄLSKAR DIG OCKSÅ


2009-08-10 @ 12:48:20
Postat av: Karro

älskar dej med<33


2009-08-10 @ 20:23:56
Postat av: Louies friberg

kommer sakna dig jätte mycket!<3 du får komma upp nån gång så kan vi alla ha den där myskvällen hemma hos mej! älskar dej med!<3 :'D


2009-08-11 @ 15:31:03


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: