Fan då!

Som sagt så skulle jag kolla på Hancock.
Den var iaf sjukt bra enda till 46 min och 8 sekunder i filmen
(när han hade kommit till poliserna och skulle flyga iväg och göra något med dem 4 skurkarna),
DÅ BÖRJADE SKIVAN HACKA!!!
Jag tog ur skivan, blåste på den, torka av den satte i den igen och - nej.
Det går inte! Den vill inte samarbeta med mig. :(
Ååh, jag blir så arg på när sånt händer!
Den verkar iaf sjukt bra, så långt jag hann se.
Får säga det till min syrra imorrn, eller om hon läser min blogg, så ser hon nog det? ;D
Ändrade planer blir det nu iaf.
Ska gå ner och skölja av stekpannan, och göra min nattprocedur, innan jag tar och läser eller något,
innan jag till slut somnar.
Maten jag gjorde blev iallafall sjukt god! Mums. :D

Hoppas ni har haft en bra lördagskväll, så hörs vi senare idag. ;)

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: