Filkväll - igen! It never ends...

Haha, ja, alla dessa filmer jag har sett under slutet av 8an och sommaren,
har aldrig varit så många!
Idag var det ju filmkväll hos Karin iaf.
Dom enda som kom var jag och Crille haha!
Fast dom andra kunde ju inte komma, men man kan ju inte säga att dom missade något speciellt.
Först såg vi på The hills have eyes UNRATED.
Jag trodde jag hade sett den, men nej, tydligen hade jag sett 2an!
Jag kan då säga att 2an var bättre haha.
Efter det kollade vi på The Grudge.
Alla säger att den är läskig, men ja, jag tyckte den inte var läskig alls. :o
Sista filmen vi såg var Seed of Chucky.
Den var sååå sjukt dålig! XD ÄVEN FAST DET HANDLADE OM DOCKOR SOM PRATADE!!
Grymt dålig, uusch. Madde - DEN VAR INTE ALLS LÄSKIG. :DD

Jag och Karin följde Crille till hans hus, sen stod vi och pratade i ungefär 10 min.
Det regnade under tiden, så det var inte så msyigt att vara ute exakt.
Efter det följde Karin mig en bit, sen stod vi och pratade yttligare 5 min innan vi skiljdes åt av massa skrik till varandra.
Jag skrek typ; Akta dig för grodorna! Och massa sånt haha. Det var iaf en rolig hejdå gest,
men vi ses ju nästa gång hon/jag kommer till varandra. ;D
Jag gick hem med Linkin Park i mina hörlurar, och med massa regn omkring mig.
Kom på att regn är så romantiskt, även fast det blir blött. ;)
Jag kom hem dyngsur, men direkt när jag kom hem så gick jag ut med hunden.
Satte på mig våran fina oranga regnjacka, och gick runt med Kent i öronen.
Jag såg 2 stora grodor under hela promenaden, OCH DOM ÄR SÅ FULA, USCH!! DD:
Sen såg jag massa maskar och små grodor, mmmmysigt!
Innan jag var framme hemma hos mig, så hoppade jag i 2 stora vattenpölar.
Jag bara gjorde det helt spontant, och ja, det var något av det roligaste jag har gjort idag, haha! :D:D:D
Jag böt ofc om direkt när jag kom hem, och nu ligger alla kläder på tork. (a)

Klockan halv 12 kände jag att jag var hungrig, och jag kom på att jag inte har ätit middag!
Så jag ställde mig och fixade couscous med köttbullar, mums!
Med liten Sweetchili sås så blir det awesome! 8DD
Snart ska jag kolla på Hancock, och äta under tiden, innan jag sedan går och lägger mig för att börja packa imorgon!
Imorgon ska jag även säga hejdå till några stycken, så jag får vara snabb med att packa. ;D
Men nu ska jag glo på film iaf! Hörs imorgon/idag. ;D

BTW; PROJEKTORN VI ALLA TRODDE HADE BLIVIT ÖVERHETTAD IGÅR,
GICK TYDLIGEN SÖNDER!
SÅ CRILLE OCH HANS FAMILJ SKA KÖPA EN HELT NY PROJEKTOR.
OCH DET KOMMER GÅ PÅ MINST 12 000 KR!!!

(Det var inte vårat fel haha)

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: