Filmkväll hos Crille!

Hejsan allihopa! :D
Idag blev det ju filmkväll hemma hos Crille.
Vi hyrde Disturbia, One missed call, Chucky, The Grudge och The hills have eyes.
Constantine tog jag med mig hemifrån. :)
Vi hann se Disturbia, One missed call och mer än halva av Constantine innan Crilles projektor gick sönder.
Hmm, så vi kunde inte se slutet av Constantine.
Som tur är så ska vi se dom sista filmerna imorrn, så det blir bra iaf. :D

Skulle sova hos Karro i natt, men madde skulle hem och fixa typ bensinen och sånt,
så hon sa att hon skulle smsa mig. Karro åkte hem samtidigt för att fixa sängarna.
Sen visade det sig att vi behövde Karro frö att få med oss sängkläder eller något,
och sen fick inte Madde åka iväg av någon anledning och hennes mamma orkade inte skjutsa oss.
Jag tänkte då att jag kunde gå/få skjuts hem och sedan ta bussem till Karro.
Nej, det gick ju inte för att senaste bussen gick 23.04 och nästa skulle gå 01.15!!
Så det blev inget av det hela, för jag skulle inte få gå dit, och det känns inte så roligt att gå dit iallafall. XD
Jag skulle kunna be skjuts av pappa, men han kommer ju runt halv 1 - 2, och ja, då skulle vi typ sova direkt,
så det skulle kännas lite onödigt att åka dit då. :((

Nu blev jag helt plötsligt deprimerad!
Kan bero på att jag har den roliga veckan, för att jag har käkat waay too much candy, eller för att jag, Madde och Karro är alltid så bra på att planera? ;D
How ever så ska jag inte klaga så mycket.
Jag skriver för att ni ska veta vad jag gör om dagarna och sånt.
Kommentarer ibland skulle faktiskt inte skada! :D
Nu ska jag kolla runt på andra bloggar/internetsidor, innan jag gör mig i ordning för att sova.
Har varit sjukt trött hela dagen. Kan bero på att jag enbart sov 6,5 h i natt? ;D
Godnatt och sov gott! :D <3

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: