Första dagen.. Check!

Ja, idag har första dagen i Lindesberg gått åt.
Jag har:
Varit i skolan
Målat staket
Fått nya vänner
Ätit jordgubbar + grädde och glass
Mått illa för jag har ätit för mycket grädde
Varit halvt död
Haft huvudvärk
och även väldigt mycket halsont.

Imorgon ska jag cykla till skolan.
Har laddat i mer Kent låtar i mobilen, så det kommer bli underbart!
Vi får hoppas att Anna hör av sig, annars blir det jag + min mobil... Underbart. ;)
Jag ska strax gå och lägga mig, ska bara göra hela min nattprocedur först haha. ;D

Jag måste säga att jag blev rörd av Josses och Amandas sms ikväll.
Dom blev säkert rörda av mina svar, men ja jag kan inte förklara det bättre.
Jag älskar dom verkligen! Jag älskar såklart fler, jag kan göra en lista av alla jag gillar/älskar om ni vill?
Inte i detta inlägg, nästa i så fall för det är för sent nu haha. ;D
Det är dom två jag kommer sakna mest + fler... Men gud vad krångligt det blev!
Jag kommer sakna alla mina vänner, och jag älskar alla mina vänner.
För om man säger några speciella människor i sitt liv, så blir det alltid att någon blir avundsjuk/ledsen.
Jag älskar er alla som sagt, men det har blivit att jag har skrivit mer om Amanda och josse för att ja...
Vi har ett blogg band! Haha. ;D

Nu måste jag börja göra mig i ordning.
Uppdaterar imorgon as usual.
Jag har blivit beroende av att blogga haha...
Jag älskar att se mina fingrar röra sig på tangentbordet i snabb fart.
Det är därför jag borde bli författare - då skriver man ju hela tiden!

På lördag blir det ICE med troligen Karro, Madde, Crille, Pontus och Yanal. :D
Crille fyller ju år då, hihi <3
Det kommer bli AWESOME för jag har inte spelat Lasergame sen typ februari 08..... XDD
I love that game!

xoxo Francy

Postat av: joss, power to the people!

VA SKA NI SPELA LASERSPEL??????? JAG ÄLSKAR LASER DIN UNGEEE!!! JAG ÄLSKAR DIG SÅ JÄVLA MYCKET GUMMAN SÅ DET FINNS INTE ORD FÖR DET!! TRO MIG!!! <333333333333


2009-08-04 @ 02:13:01
URL: http://jjjjossue.devote.se
Postat av: amanda :)

JAG ÄLSKAR FRANSCESCA, OKEJ!? :D<333 och bloggband går ju inte att bryta helt enkelt ;D


2009-08-04 @ 17:27:57
URL: http://aaamandasplace.devote.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: