Fotoday... elle va? ;D

Haha, ja, nu är jag hemma iaf. :D
Idag har jag varit med josse och Amanda.
Jag skrev att jag skulel vara hemma hos josse innan 3, men ja,
vi var tvungna att bestämma tema och sånt, så jag och Amanda var framme vid 5 haha. ;D
Vi började göra oss i ordning, varav sminket tog över en timme garanterat!
Resultat blev iaf sjukt bra, men ja, mycket fotande blev det inte exakt. ;)
Emma Norell kom förbi, så vi tog några bilder och sen blev det att vara med henne ett tag.
Vi ringde 118118, 118800 och massa annat.
Haha, vi bad dom säga massa roliga gatunamn, och jag tror josses telefonräkning kommer bli ganska stor. ;)

När Emma gick ut för att träffa Henke, så tog vi massa kort, och ja,
bilderna på mig blev inte så bra enligt mig. 8D
Men, jag gjorde det så vi skulle ha ett roligt minne att skratta åt eller något likande. ;D
Sen skulle Emma hem, så satt josse, jag och Amanda och pratade om på torsdag.
Yeey, fika och middag = AWESOMENESS!
Mina ack så vänliga vänninor ska betala, så det blir ju ännu bättre. ;D

Imorgon ska jag troligen avra med Veronica och sova över där.
Vi får allt se, för jag skicka ett sms för ca 4 timmar sen,
och hon har inte svarat än. Men annars hittar jag väl på något annat. :)
På torsdag: Fika + middag med Amanda och Josefine. Sova över hos josse och se på film efteråt. (y)
Fredag: Skräckdag med Crille, Yanal, Karro och Madde troligtvis. :D
Skräckfilmer hela dagen. Kanske sova över, i dunno!
Lördag: Myskväll + övernattning hos Louise? We'll see about that! I rly hope so. :DDD
Söndag: Allt ska vara packat. Säga hejdå till allihopa. </3 :((((((((((
Måndag: Flytttning och hyperventilering inför skolan.

Ungefär så ser resten av min vecka ut.
Mitt finger, som min hund har bitit på, ÄR FORTFARANDE SVULLET &GÖR ONT!
I think this is gonna be a scar. :(
Imorgon ska hunden troligen till vetrinären, för han har typ skurit sig eller något på sin tass. :(
Det är därför han är så PMSig haha. ;D

Nu ska jag ta och sova, för jag orkar inte ha ögonen öppna längre!
Sov gott, och hoppas er dag imorgon blir bra. :D <3

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: