Glad månad...?

Glad ny månad allihopa! :D (det låter bättre på grekiska: Kalo mina!)
Nu har jag suttit vid datorn hela kvällen.
Ganska skönt, men jätte många har laddat upp på BDB och jag orkar inte kolla på dom. ._.
Nyss drack jag en kopp kamomill te med honung i. Mums.
Länge sen jag drack te, så det var på tiden. ;D

Nu är det 1 augusti, så från och med idag är jag inskriven hos mamma.
Det som är kvar, det är att flytta ca 3 lådor med kläder, böcker och lite annat till Lindesberg.
Wow, känns lite overkligt men ju närmare skolstarten jag kommer så blir jag mer och mer nervös.
Det är normalt, så blir det för mig varje gång jag byter skola.
Sommarskola nästa vecka. Som jag har skrivit ca 100 ggr tidigare, så hoppas jag att jag blir vän med någon haha.

Jag har inte så mycket mer att skriva.
Vad ska ni göra under lördagen? :D
Ska ta och sova nu, när jag äntligen är trött för en gångs skull.

xoxo Francy

Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem - "Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död"
Love love loove latinska ordspråk!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: