Roadtrip - elle va?

Haha, va söta vänner jag har!
Dom gästbloggar när jag minst anar det. ;D
Jag kan bara säga att jag gillar det, moaha.
IDA: Haha, gulligt att du tycker så! 8) ILY, ska fixa ihop foton snart till min nya header btw!*
JOSS: Förlåt att jag flyttar :( Men jag ångrar mig verkligen nu, just so u know.
Men jag börjar ju skolan imorrn, så jag hoppas det blir bra då.
Söta texter du la in btw, hihihihih. <3 ILY! <33

Jag skrev ju att jag trodde att mamma kom, men hon var inte ens i närheten av våran dörr!
Mamma och Lollo kom till oss vid 16.30 typ, efter många timmars: Vi kommer snart!
Vi packade iaf in allting, och sen skulle vi till Biltema.
Vad dom gjorde där inne har jag ingen aning om, men efter det åkte vi till mormor.
Vi var där och lyssnade på min morbrors resa till Danmark, och åt samtidigt kubb, kanelbullar och Ballerinakex.
Efter det så började vi åka till Lindesberg.
Det tog iaf sjukt lång tid, och ungefär vid 20.40 eller ngt så var vi framme vid Ludivka.
Vi stannade vid Statoil och åt hamburgare, innan vi typ vid 21.30 åkte vidare.
När vi kom fram så var det ingen vacker syn som väntade mig...
Det regnade ju förjävligt, så vi hade en pressening över moppen och allting.
Pressenningen hade gått sönder sjuuuukt mycket,
och min låda med kläder var vid släpkärran!!
Så hela kartongen var förstord och typ uppriven, så man såg mina kläder.
Det pinsammaste var ju att mina underkläder var typ högst upp!!!
Så det kan ha råkat åkt av några trosor på vägen, ehehe. (a)

Vi kom iaf fram nära 23, och jag började hänga upp alla kläder som var blöta. xD
Sedan slängde jag alla smutsiga kläder i tvättstugan, så mamma ska tvätta imorrn haha.
Jag har iaf bestämt mig vad jag ska ha på mig idag till skolan.
Jag skrev idag för klockan är över 00.00 och jag kom på att jag faktiskt borde sova nu!
Ska bara dricka vatten och å upp och slänga mig i sängen bredvid min kära syster haha.
Hon åker till Örebro imorgon, för vi hann inte släppa av henne idag.

Idag kommer Nicolas (min utbytesstudent) till borlänge, och jag missade honom med en dag!
Det suger verkligen, för han gjorde så jag fick min bästa tid ever i Frankrike!
Men jag får träffa honom i oktober när han kommer hit igen, yeye. :D:D
Hoppas ni tar hand om honom nu Josse och Amanda! ;D

Nej, nu måste jag avsluta.
Ska träffa någon lärare runt halv 9 imorrn, pinsamt värre typ.
Jag kommer säkerligen dö lite, eheheheheheehe.
Jag är nervös. Jag kommer dö. OMGOMGOMOGMGOGMG.

xoxo Francy

Postat av: Ida

Det var ju faktiskt jag som började med gästblogg på DIN blogg ;(


2009-08-18 @ 14:50:12


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: