Surprise! + BOOM...

Chacha! :D
Som jag skrev tidigare så träffade jag Amanda och josse för en fika.
Vi gick till P&L caféet, och jag beställde en Smoothie Kärlek och en kanelbulle.
Smoothien var sur och bullen var ganska okej enligt mig haha.
Under tiden vi fikade så bad dom mig öppna present dom hade med sig.
Den var i en påse där det stod ungefär: Här får du en grej, du inte hade väntat dig!
Minst sagt, så hade jag inte väntat mig någonting haha.
Det var en fotobok med alla våra minnen.
Gud, jag blev så rörd, men bet ihop och tänkte inte börja gråta,
för då skulle dom börja gråta, och ja, dom hade ju sminkat sig så fint. ;)
Det var det finaste presenten jag någonsin har fått!!
Jag kan inte önska mig bättre vänner. <3

Efter det så bestämde vi oss för att ta en promenad, så vi gick runt lite till klockan blev 17 och vi gick till Tzatziki.
Jag såg ganska många människor när vi gick in, och jag tänkte direkt; Omg vilket stort bord.
Undra vad dom gör här/firar?
Jag blev helt paff när jag såg både Karin och Crille där, och sedan även Louise och Yanal.
Väl framme vid bordet så såg jag att det var väldigt många där.
Karin, Yanal, Crille, Louise, Emma N, Karro, madde och Douglas var där!
Sen blev det ju även jag, Amanda och josse där också. ;D
Ni skulle sett min min under dom första 10 minuterna.
Jag kunde verkligen inte förstå att alla jag gillade/älskade mer eller mindre var där!
Det var det bästa någon någonsin har gjort för mig, srsly! :DDDD
Jag kollade på menyn och såg en rätt som hette Korfu, så jag var ju såklart tvungen att ta den. ;D
Den var faktikt ganska god, men jag orkade inte ens halva tallriken haha...
Lite synd bara att dom inte kunde grekiska där haha. ;)

Efter middagen så gick vi utanför och var där typ i ungefär en halvtimme.
Då fick jag se blommorna Karin och emma hade köpt. Dom var sjukt fina :D
Sen hade dom köpt ett halsband också, det var ett jättefint hjärta.
Omg, jag dog lite. 8)
Efter det så bestämde vi (jag) att vi skulle gå till lekparken.
När vi var vid Liljeqvista parken, så såg vi alla Elias med flera, så vi väntade tills dom hade gått innan vi invaderade lekparken. ;D
Det var iaf sjukt roligt haha. :DDD

Emma, Amanda och josse var sjukt godissugna, så vi drog även till Hemmakväll för att köpa godis.
Väl där kom jag, crille, karin och yanal på att vi skulle ha filmkväll imorrn, så vi gick in och kollade alla skräckfilmer som vi skulle kunna tänka oss att titta på imorgon.
Jag kommer inte alls ihåg vilka vi valde, men jag kom ihåg att jag skulle ta med mig Constantine. ;D
Ungefär vid 21 så drog Karin, Crille och Yanal hem, när jag, josse, amanda och emma bestämde oss för att börja gå till jax så att jag och amanda kunde packa våra grejer, för vi skulle sova hos josse.
Det slutade med att vi även träffade henke på väg till jax, och emma skulle också sova hos josse.

När vi hade kommit hem till josse så satte vi oss vid datorn och kollade runt.
Jag satt vid sängen och helt plötsligt hörde man ett stort BOOOOM utanför fönstret, och fönstrena skakade.
Jag höll på att få en hjärtinfarkt så jag slängde mig mot fönstret och kollade vad som hade hänt.
Vi kollade runt på dalademokraten och lyssnade på radio, men dom hade inte skrivit något.
Dom hade tydligen hört smällen enda från Tjärna ängar (konstigt!) - mats knut - jax - innan skrb.
Vi sprang iaf ut efter ungefär 40 min efter smällen, och händelsen hade utspelat sig på josses parkering!!
Det var en bil som hade smällt, och både polisen och brandkåren var där.
Det var iaf sjukt läskigt, men som tur är så blev ingen skadad.
Imorgon ska vi kolla hur bilen ser ut iaf och bilen bredvid. ;D

Nu ska jag vara lite social mot Amanda, för josse och emma har försvunnit någonstans, toan har jag för mig? ;)
Hörs imorgon! :D

TACK ALLIHOPA FÖR EN SUPER AWESOME DAG. JAG KAN ALDRIG TACKA JOSSE OCH AMANDA NOG FÖR ALLT DOM NÅGONSIN HAR GJORT FÖR MIG, ELLER FÖR ALLT DOM HADE FIXAT FÖR ATT DENNA DAG SKULLE BLI SÅ BRA SOM MÖJLIGT. JAG ÄR SJUKT NÖJD, OCH JAG ÄÄÄLSKAR BOKEN. 8)))))) <3
Jag kommer sakna er alla till döds, och jag fattar inte ens själv att jag kommer flytta 121 km ifrån er. :(((( <3333

xoxo Francy


Postat av: ida

Fan vad läskigt ..


2009-08-14 @ 11:36:11


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: