It's time to say goodbye...

Hejsan alla glada och ledsna.
Jag är ganska deppig just nu, för jag har sagt hejdå till joss och Amanda nu.
Ganska hemskt, för det är typ dom som lyser upp mina dagar.
Det är dom jag har varit med mest den här sommaren,
om man inte räknar med Karro, Yanal, Crille och Madde (alla våra filmkvällar haha!)
Jag satt och skratta mest när vi satt vid jaxtorget, och nu sitter jag här och är deprimerad.
Första gången jag är så ledsen över att flytta,
kan bero på att jag var så ung när jag flyttade dom andra gångerna.
Imorgon bär lasset av till Lindesberg.
Har packat 3 lådor nu, 2 stora och en liten.

Men jag, josse och amanda har bestämt oss för att inte tappa kontakten!
(inte för jag hade tänkt det över huvudtaget)
Vi ska gästblogga varandras bloggar, minst ett sms per dag,
ringa varandra om det skulle vara något brådskande, jag kommer och besöker Borlänge varannan helg...
Listan kan göras lång! xD
Dom jag ska träffa under helgerna kommer såklart variera, för jag hinner inte träffa alla mina vänner på en helg.
Någon jag ska träffa varje gång jag kommer, det är ofc Crille! <3
Jag kan göra en lista på dom jag vill träffa när jag är här ;D

Josse
Amanda
Crille
Karro
Yanal
Karin
Madde
Emma N
Veronica

Det är dessa jag har varit med mest under min tid i Borlänge typ.
Det är dom jag har varit med under hela sommaren.
Dom som har gjort att jag har klarat att vara i Sverige, utan att dö av tråkighet!
Jag tackar er för det, och jag älskar er alla!
Kommer sakna ihjäl mig utan er.. D: <3333333

Snart ska jag iaf äta, sedan ska jag väl färga håret.
Någon nyans av brunt ofc. ;D
Sedan ska jag sova, för att sedan gå upp imorgon någon tid jag inte har aning om.

Idag kom jag på allt rummet jag har bott i ett år nu, gått igenom med mig.
Jag hade min första riktiga fylla här.
Alla förfester som mina syskon har haft.
Alla nätter jag har lyssnat på musik för att kunna somna,
och alla gånger jag har somnat gråtandes.
Jag kan inte ens skriva hur mycket vi har gått igenom tillsammans,
men detta var ett urval av allt.
Jag kommer såklart sakna Borlänge,
men jag hoppas på en bra, ny start i Lindesberg!
Det kommer nog ta ett tag för dom där att förstå hur jag fungerar.
Jag säger ju massa ord helt plötsligt...
Från ingenstans kan ett "Wiiie!" komma, eller "AWESOMEEE!"
Jag ska lära dom; Elle va? och alla kända uttryck vi har här i Borlänge. ;D

Nu har ni fått en liten nostaligisk inblick i mitt rum,
och allt annat jag har skrivit om.
Nu ska jag ta och äta (förhoppningsvis!) och färga håret, mohaha. (a)

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: