Too much cars!

Chacha!
Jag har märkt att dom senaste två dagarna har det ingått för mycket bilar!
Jag är inte så motor intresserad, men att titta på snygga bilar kan jag väl göra.
Min mamma, jag och Lollo (Lars-Olof) drog till Lindesbergs centrum för att kolla på lite bilar.
Dom var inte alls i centrum, utan vid en sjö inte långt ifrån centrum!
Vi åt hamburgare där, och man kan säga att man lugnt blev mätt på den.
Det var ingen liten Donken hamburgare, utan det var en rejäl en. :D

Jag smsade med Crille under tiden jag var där.
Jag vet fortfarande inte vad jag ska köpa...
Funderar på att köpa en B&J glass till honom, eller en DVD "box" med hans favoritserie. ;D
Men boxen går troligen på ungefär 600 kr, och det känns inte så roligt att betala haha.. xD
Jag fick iaf lite fina bilder som jag lägger upp snart. ;D

Efter detta blogginlägg ska jag slänga mig i duschen och sedan gå upp och lägga mig.
Jag är sjukligt trött efter allt målande idag, så jag ska gå och lägga mig så tidigt som möjligt. ;)

___________________________________

Alla MC-knuttar. ;D




Sunshine in your eyes!




Haha, DRIVE MERCEDES!!!!!!! :DDDD




Jag gillar bilden. ;D
Skulle blivit bättre om jag inte hade tagit den med min mobilkamera haha.. XD





Lite bilar..




Nej, nu drar jag in i duschen!
Hoppas spindeln inte är där...

Love comes again!

xoxo Francy

Postat av: S A N D R A T J U L I N S

jag älskar min storebror... http://sandratjulins.blogg.se/2009/august/jag-alskar-min-storebror.html#comment


2009-08-07 @ 16:12:36


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: