Trötter #1!

Hej igen. :D
Jag hade skrivit en inlägg förut, kom inte ihåg riktigt vad jag hade skrivit.
Skulle ladda upp det, när jag blev utloggad. -.-
Min syrra hade loggat in på sin blogg förut, och ja, då blev min cp så det gick inte. xD
Den hade inte ens sparats i utkast, så jag blev grymt ledsen. :(

Jag hade iaf skrivit ungefär att jag inte kunde få tag i fotobilderna vi tog igår.
Jag orkade inte printa, och jag kunde inte högerklicka och sno dom. (a)
Så ni får kolla på Amandas och josses blogg istället! :D

Fotodagen på amandas blogg, inlägget heter: here you go bitches
http://aaamandasplace.devote.se/

Fotodagen på josses blogg, inlägget heter: photoshoot
http://jjjjossue.devote.se/


Nu ska jag ta och sova, innan jag dör av sömnbrist.
Konstigt nog så blir jag sjukt törstig när jag är riktigt trött!
Så jag ska dricka vatten innan jag hamnar i drömmarnas värld. ;D
Ni alla vet nog vad jag ska göra imorrn, annars så är det bara att läsa mina tidigare inlägg. ;)

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: