Veronica all the day!

Hejsan allihopa!
Idag har jag som sagt varit med Veronica hela dagen.
Jag kom hem till henne runt 15 och sen gick vi runt till typ 15.45 då hennes föräldrar kom hem.
Vi skyndade oss in i bilen för hon skulle tydligen till tandläkaren och jag skulle följa med.
Hon böt snoddar och fixade tandställningen lite innan vi åkte därifrån igen.
Efter det så skulle vi hämta hennes nya dator, som hon har fått i födelsedagspresent (hon fyller år på fredag).
För att hon skulel få se datorn så skulle vi fixa en utelåda haha...
Vi gjorde såklart fel, så vi fick börja om. :D
Till slut blev vi klara, så vi började starta datorn o.s.v.
Det var en liten HP mini, och den var sjukt söt. :DD

Efter ett tag kom vi på att hon inte hade någon dataväska, så vi fick skjuts till Kupolen för att hitta en,
och för att hon skulle lämna/byta en ögonbrynsfärg.
Såklart så fick man inte det, så hon kommer färga sina ögonbryn brunsvarta! XD
Efter letande i Väskcentrum, Telia, 3, The Phone House, OnOff och Elgiganten så bestämde hon att köpa en väska vid Telia.
Den var silvergrå, och hade något konstigt mönster på sig.
Vi åkte efter det hem till henne och fixade med datorn och pratade lite.
Hon packade också, för den jäveln ska till Skåne imorgon bitti! :(
Avundsjuk? BARA LITE. :D
Runt 21 så gick jag iaf hem, för jag var hungrig haha. ;D

Väl hemma, så såg jag att nyckeln inte var där den skule vara, så jag ringde både till min syster och bror.
Vanligen brukar min syrra vara hemma, så jag ringde henne.
Hon var hemma hos Sofie, och hon sa att jag skulle ringa Greg.
Greg var i tvättstugan, och jag blev skapligt förvånad!
För på onsdagar brukar han gå ut och festa, antar att det inte blev så idag,
för han hade tydligen både fikat och ätit middag med Jocke, och sedan gått på bio.
Visste inte att killar brukade göra sånt, men tydligen så gör dom det! ;D
Jag fick börja städa så fort jag hade kommit hem haha.
Började med att moppa badrumsgolvet, för att sedan dammsuga hela nedervåningen.
Nu ska jag hänga tvätt också, medan brorsan gör mat (klockan 23 på kvällen! xD) för att dom ska ha lunchlåda imorrn.

Imorgon blir det fika och middag med josse och amanda - my babes! :D <333
Ska väl sova över hos josse antagligen, men man vet aldrig hur det blir maha. ;D
Ska hänga lite tvätt, sen ska jag visa er lite bilder vi tog igår (amanda och josse har lagt upp samma haha!).

Svar till ida my BFF: JA DU FÅR GÄRNA FIXA MIN BLOGG, FÖR DEN ÄR FUL. :DDDD <3

xoxo Francy

Postat av: ida, da BFF

Weeehoo,

du får ge lösenord på msn någon dag ;D

Och beskriva hur du vill ha det osv.


2009-08-13 @ 12:43:02


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: