-tomt-

Hejsaaan! :D
Idag så har jag varit EXTREMT lat!

Jag vaknade 13.30, böt om, plattade håret.
Sedan satt jag vid datorn hela eftermiddagen.
Vid 17.30 åkte jag, mamma och Lollo till kyrkan.
Mamma skulle sjunga, så jag var tvungen att följa med.
Inte för att jag har något emot det, det var faktiskt ganska kul. :D
Lollo var med i 35 min, sen utan att säga något till mig så reste han sig och gick därifrån.
Såg honom inte fören en timme senare då allt var slut; då satt han utanför kyrkan i bilen.
Snällt, mamma var med i kören och han bara reste sig och gick.
Till hans "försvar" sa han; Nej det där är inte riktigt min grej.
Han kan inte ens sitta där för mammas skull!
Riktigt dålig stil enligt mig. -.-
Vi åkte och handlade, sen när vi kom hem så satte jag mig vid tvn.
Det slutade med att jag och Crille kollade på Stardust och kommenterade hela filmen.
Haha, det är så det blir när man är för långt ifrån varandra för att kunna umgås. ;D
När filmen slutade så satte jag mig vid datorn.

(OBS: NÖRDSNACK NU!)

Jag nördade Farmville hela tiden.
Sara har satt ett mål att levla förbi mig i Farmville,
men jag vägrar låta det hända. ;D
Så jag hjälpte alla mina 42 grannar, och skördade allting på min farm.
Mohaha, hon ska inte förbi mig! 8D

Nej, nu ska jag gå och göra mig i ordning för sängen.
Imorgon (okej, senare idag) så ska jag gå på bio med Emma och hennes mamma.
Det blir faktiskt New moon (för tredje gången hahaha!).
Hoppas det finns biljetter kvar bara! =)
Lite roligt att göra något med någon som bor här också. :D

xoxo Francy

Postat av: Anonym

vem är han Lollo?


2009-12-20 @ 12:07:46
URL: http://moonbell.blogg.se/
Postat av: amanda

http://www.premiuminvites.com/?r=1400



bli medlem och få gratis spotify premium! :D<3


2009-12-21 @ 18:18:08
URL: http://amandaolesen.devote.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: