2 månader sen... <3

Förlåt för ingen uppdatering.
Var fullt upptagen igår med att plugga till fysikprovet.
Okej, inte helt upptagen, men lite upptagen. ;D

Idag hade jag iaf fysikprov.
Det gick väl bra, hoppas på ett VG. (y)
Musiken var inställd, på matten gjorde vi ingenting.
Håltimme fyllt med ingenting, svenska med leken "FRUKTSALLAD", spanska med att göra julkort och elevens val med att kolla på film.
Så man kan säga att jag knappt har gjort något idag haha.
Förutom att jag tänkte gå hem och halvvägs så bestämde jag mig för att åka buss.
Fick springa upp för en stor backe, och sen när jag var på raksträckan så såg jag bussen åka.
Den åkte emot mig, jag hoppade och vinkade, men den bara åkte förbi.
Så jag fick ringa till mamma och hon fick hämta mig haha.
Jag var som en fiskpinne då. :(

Ikväll så har jag käkat lussebullar och druckit juice.
Sen somna jag på soffan för jag frös ihjäl.
Det är 24 grader i huset och jag fryser!!
Måste fan duscha, för jag fryser även fast jag har dubbla tröjor, dubbla strumpor OCH tofflor.
Jag är sjuk (mentalt haha).

Nu är det 2 månader sen.
Det känns som det var igår, men nej, det har gått
2 hela månader.
Första månaden var hemsk.
Den här månaden var mycket bättre.
Kan iallafall sova på nätterna, och jag har inte så mycket känslor inom mig längre.
Jag har inget begär av att få känna fysisk smärta för att dölja min psykiska smärta.
Men saknaden skaver än. Och kommer att skava en lång tid framöver.



Okej, jag erkänner!
Jag går nu för tiden runt med en boll på huvudet, AKA ett "fågelbo".
Kanske borde bli fjortis hihihhihi? (aaa'



xoxo Francy




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: