Äntligen en bokstav rikare!

Jag kunde inte slutat skolan bättre idag!
Pannkaka till lunch, pizza på hemkunskapen, och få veta att man kommer få MVG i hemkunskap?
BÄTTRE KAN DET INTE BLI!!
Jo, jag har ju studiedag imorgon också.
= Vara hemma och sova och ta det lugnt. ;)

Mitt första MVG ska firas med att jag och Natalie ska fika på lördag.
Hon klarade sin tenta, och jag fick MVG. Vi är fan duktiga alltså!
Helgen kommer dessutom bli awesome när kära Amanda och josse kommer hit. :DD
Ooh, kan inte bli mer underbart, man har typ aldrig tråkigt med dom två! 8D

På torsdag ska vi vara på Lindeskolan hela dagen = ingen skola.
På fredag har vi bara bild och svenska tror jag? Sen har vi sex och samlevnad på eftermiddagen. = Chill dag.
HELT UNDERBAR VECKA :DDD

Fast nästa vecka blir jobbig, eftersom att de sätter betygen då. -.-
Matte prov är det också, sen någon sorts engelska prov.
Awesomeness? Not at all!

Nu ska jag ta och avsluta, så jag kan läsa klart min bok. :D
Jag gillar att läsa engelska böcker, känner mig smartare på något sätt då haha. ;)

xoxo Francy

Btw, vill tillägga att jag älskar mina Borlänge kompisar!
Har nog aldrig mått så bra av att bo någonstans som i Borlänge.
Gosh, thanks for everything darlings!!
Love you til the day I die. <3

Postat av: joss

PUSSSSSSSSSSSS <333333333


2009-12-02 @ 21:14:21
URL: http://jjjjossue.devote.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: