Äntligen något vettigt!

Som rubriken lyder så har jag äntligen gjort något annat än att sitta vid datorn hela dagen. ;D
På morgonen så åkte jag till tandläkaren.
Att ligga nästan upp och ner i typ en halvtimme är inget jag rekomenderar,
huvudet var lite psycho efter det. xD
Sen åkte jag och mamma runt lite i Linde.
Åkte hem, kollade på tv, åkte och åt lunch.
Kommer hem, väntar i 2 timmar innan vi åker till Mejk och handlar lite. ;D
Sedan blev det att åka till Frosth och fika lite.
Trevligt trevligt! =)

Imorgon så ska vi nog till Örebro om jag hörde rätt.
Skönt att göra något må jag säga. ;D
Ska snart gå och göra mig i ordning inför en skön natts sömn.
Sovit helt crazy dom senaste dagarna, så måste börja sova någorlunda bra nu!
Fast nästa vecka kommer jag knappt sova igen, men hey, jag kan sova när jag dör haha. ;D

Nu ska jag fråga er om en sak.
Mamma har köpt en vinterjacka som har "päls" på sig utanpå.
Det är ofc fejkpäls, och väldigt varm, men vågar jag gå ut med en sån jacka?
Jag vet att man inte ska bry sig om vad alla andra tycker, men jag vill ha eran åsikt! =)







Så - vad tycker ni?

xoxo Francy

Postat av: Anonym

go for it!


2009-12-22 @ 08:49:48
Postat av: joss

men jaa, varför inte? XD hahaha, puss


2009-12-23 @ 13:12:07


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: